| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

طعنه امیرحسین صادقی به جواد نکونام

امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال امروز مقابل دفتر این تیم حاضر شده بود و گفتگویی کوتاه با خبرنگاران حاضر در محل دفتر باشگاه استقلال انجام داد.

طعنه امیرحسین صادقی به جواد نکونام

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امیرحسین صادقی درباره شرایط نقل و انتقالاتی استقلال گفت: نقل و انتقالات در باشگاه انجام نمی‌شود، دفترش جای دیگری است و با هولدینگ است، چیزی که من شنیدم اتفاقات خوبی قرار است رقم بخورد برخلاف سکوت خبری که باشگاه استقلال پیش گرفته است، اما تعجب می‌کنم از سکوت نکونام که چرا صحبتی انجام نمی‌دهد.

او در ادامه افزود: استقلال باید لیست بازیکنان خارجی را به بهترین شکل پر بکند آن هم در شرایطی همین بازیکنان باید چند ماه دیگر در لیگ نخبگان مقابل ستاره‌های تیم‌های عربی مانند نیمار بازی کنند.

صادقی درباره شرایط این تیم گفت: انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و اگر تغییراتی قرار است در هولدینگ صورت بگیرد زودتر این‌کار انجام شود تا مدیرعامل و تمام عوامل اجرایی استقلال مشخص شوند تا لیگ را خوب شروع کنیم و آماده بازی‌های آسیایی شویم.

او درباره اینکه با جواد نکونام گفتگویی داشته است گفت: من تا به‌حال تلفنی با نکونام صحبتی نداشته‌ام، یک‌سری صحبت‌ها است که اگر انجام دهم باشگاه از من ناراحت می‌شود و اگر صحبتی انجام ندهم هواداران ناراحت می‌شوند، والا صحبتی انجام می‌دهم می‌گویند پست و مقام قرار است بگیری، الان هم واقعا هیچ کمکی به تیم نمی‌توانم انجام دهم، من از لیست جواد نکونام خبری ندارم و هیچ چیزی مشخص نشده است،

صادقی درباره جدایی احتمالی حسینی گفت: من یک‌ذره خفیف‌تر این موضوع را در سال 88 داشتم و از استقلال جدا شدم و رفتم تراکتور و از استقلال جدا شدم، با صحبت‌هایی که با حسینی داشتم این موضوع دارد حل می‌شود و امیدوارم او در این تیم بماند و بلایی که سر من، وریا غفوری، آرش برهانی و خیلی از بزرگان استقلال افتاد برای او هم تکرار نشود.

او در انتها گفت: نظر دیگری نمی‌توانم بدهم و فقط می‌توان بگویم اگر مسئولین بخواهند مشکل حسینی حل خواهد شد و مطمئن باشید اگر این اتفاق رقم نخورد خارجی که هیچ باید سطحی بالاتر از حسینی را جذب کنند

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار