| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

«هنیه» به «پزشکیان» تبریک گفت

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با ارسال نامه‌ای، انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید کشورمان را به وی تبریک گفت.

«هنیه» به «پزشکیان» تبریک گفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی نامه‌ای، پیروزی دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را به وی تبریک گفت.

هنیه در این نامه تاکید کرد: این نامه تبریک را در هنگامه‌ای برای شما ارسال می‌کنیم که ملت و مقاومت فلسطین در یکی از شرافتمندانه‌ترین نبردهای تاریخی خود به سر می‌برند.

 به نقل از المیادین، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه این نامه افزود: ما و ملتمان به خدمت شما به ایران، عبور از چالش‌ها و سختی‌ها، حرکت در مسیر اتحاد امت اسلامی در برابر دشمن خود و یاری مسئله محوری امتمان اطمینان داریم.

گفتنی است سران کشورهای مختلف منطقه و جهان در روزهای گذشته با ارسال پیام‌هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک گفتند.

دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی مأخوذه، پیروز شد. سعید جلیلی دیگر نامزد این انتخابات نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی را به دست آورد.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار