| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

علی مطهری: خیلی فرق می کند چه کسی رئیس جمهور باشد

نماینده ادوار مجلس گفت: حضور مردم خیلی می تواند موثر باشد. معتقد هستم دوستانی که مردد بوده و یا نمی خواهند رای دهند به تبلیغات خارجی توجه نکنند؛ رای دادن مهم و موثر است.

علی مطهری: خیلی فرق می کند چه کسی رئیس جمهور باشد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علی مطهری، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی نیز بعد از شرکت در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات بسیار مهم است و بر جایگاه ایران در دنیا تاثیرگذار است. حضور در انتخابات در حل مشکلات اقتصادی و سیاسی آینده موثر خواهد بود.

وی افزود: اگر فکر می‌کنید رئیس‌جمهور نمی‌تواند کاری انجام دهد، اشتباه می‌کنید. اینکه چه کسی رئیس‌جمهور باشد، تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. رئیس‌جمهور می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد و تاثیر زیادی داشته باشد.

مطهری ادامه داد: دوستانی که مردد هستند یا قصد رای دادن ندارند، نباید به تبلیغات خارجی توجه کنند. رای دادن بسیار مهم و موثر است، به ویژه در این دوره که تفاوت زیادی بین دیدگاه‌های دو نامزد وجود دارد. شرکت در انتخابات به نفع خود شماست.

همچنین  علی مطهری پس از مشارکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران، بیان کرد: مشارکت بالا در این انتخابات در جایگاه ایران در دنیا اثرگذار است. حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ما در آینده از میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر می پذیرد. کسانی که در رای دادن مردد هستند و فکر می کنند که رئیس جمهور کاری نمی تواند انجام دهد، فکر اشتباهی است. خیلی فرق می کند چه کسی رئیس جمهور باشد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور خیلی کارها می تواند انجام دهد. اگرچه برخی از کارها هم نمی تواند انجام دهد. حضور مردم خیلی می تواند موثر باشد. معتقد هستم دوستانی که مردد بوده و یا نمی خواهند رای دهند به تبلیغات خارجی توجه نکنند؛ رای دادن مهم و موثر است. مخصوصا در این دوره که بین دیدگاه های دو نامزد تفاوت زیادی وجود دارد.

نایب رئیس مجلس دهم در ادامه تصریح کرد: کاملا دو راه از هم جدا است؛ اگر شرکت کنند به نفع خودشان هست. هر کسی رئیس جمهور شود باید در همه حوزه ها فعال باشد. در درجه اول مسائل اقتصادی است که هم با تغییر برخی از سیاست ها داخلی و هم با توسعه روابط خارجی و برداشتن برخی موانع مثل تحریم ها و پیوستن به FATF می تواند سر و سامانی به اقتصاد ما بدهد.

وی تاکید کرد: از بقیه حوزه ها نباید غفلت کرد. مثلا در موضوع حقوق مردم باید وارد شود. نوع برخوردی که با منتقدان صورت می گیرد، باید به این موضوعات هم ورود کند. در مسائل فرهنگی و مساله عدالت نیز همین طور، باید یک توازنی ایجاد کند نه این‌که صرفا به یک بعد از جامعه بپردازد.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار