| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

شاه مهره پرسپولیس جدا می شود

هافبک تکنیکی پرسپولیس با دو پیشنهاد مالی مناسب مواجه شده تا احتمال جدایی‌اش از جمع سرخپوشان افزایش یابد.

شاه مهره پرسپولیس جدا می شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  سعید صادقی که دو فصل قبل و در پنجره تابستانی در نقش شاه‌مهره نقل و انتقالاتی ظاهر شده بود، اکنون با پایان قراردادش هنوز با این تیم به توافق و مذاکره نهایی نرسیده تا جدایی‌اش از این تیم دور از ذهن نباشد.

به نقل از ورزش سه هافبک تکنیکی پرسپولیس که در اواخر فصل گذشته فرصت چندانی به دست نیاورده بود و به نظر از این موضوع ناراضی به نظر می‌رسید، شاید بی‌میل نباشد با توجه به پیشنهادات مالی بالاتر مسیر جدایی و چالش جدیدی را در پیش داشته باشد.

گفته می‌شود دو باشگاه صنعتی در شرایط کنونی پیشنهاد رسمی خود را به این بازیکن ارائه کرده‌اند و در انتظار پاسخ او هستند. این در حالی است که با جدایی مهدی ترابی، سعید صادقی شاید از این حیث نظرش درباره جدایی از پرسپولیس تغییر یابد و به دنبال فضایی بهتر برای حضور در ترکیب اصلی تیم باشد.

باشگاه پرسپولیس نیز بی‌میل نیست به توافق دوباره با این بازیکن مازنی برای عقد قرارداد دوباره دست یابد و باید در نهایت دید تصمیم سعید صادقی برای فصل آتی به چه شکل خواهد بود و آیا همچنان با پیراهن شماره 21 به کار خود ادامه خواهد داد یا مقصد جدیدی را در نظر خواهد گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار