| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

رادیو و تلویزیون اسرائیل: از ترس پاسخ ایران، در آماده‌باش کامل قرار داریم

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل با اذعان به اینکه «از ترس پاسخ ایران، در آماده‌باش کامل قرار داریم»، ارزیابی کرد که احتمالا حملات تهران، به پایگاهای نظامی واقع در مرکز فلسطین اشغالی خواهد بود.

رادیو و تلویزیون اسرائیل: از ترس پاسخ ایران، در آماده‌باش کامل قرار داریم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ در ادامه وحشت رژیم صهیونیستی از پاسخ قاطع محور مقاومت به ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» و «فؤاد شکر»، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل امروز شنبه اذعان کرد که در اراضی اشغالی، «از ترس پاسخ ایران، آماده‌باش کامل» برقرار است.

ین رسانه اسرائیلی خبر داد که «ارزیابیها حاکی از این است که اهداف نظامی در مرکز اسرائیل هدف قرار خواهد گرفت. موضعگیری اسرائیل نیز این است که پاسخ دهد؛ بدون اینکه به جنگ فراگیر ختم شود».

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال هم امروز در گزارشی در خصوص پاسخ ایران به ترور رئیس دفتر سیاس حماس در تهران، نوشت در حالی که ارتش اسرائیل جمعه اعلام کرد در حالت آماده‌باش قرار گرفته، مقام‌های آمریکایی تلاش می‌کنند تجهیزات نظامی و شرکای منطقه‌ای خود را برای مقابله با حمله دیگر ایران آماده کنند.

این روزنامه با بیان اینکه برخی نگران هستند، حمله بعدی تهران، بزرگتر و پیچیده‌تر از حمله آوریل باشد، گزارش داد، اسرائیل و آمریکا برای حمله تلافی‌جویانه غیرقابل پیش‌بینی ایران به اسرائیل در همین آخر هفته (شنبه و یکشنبه) آماده می‌شوند.

بنا بر این گزارش، «در آوریل ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را بعد از آن که دیپلمات‌ها را از پاسخ خود مطلع کرد و اسرائیل و آمریکا زمان برای آماده شدن داشتند، به سمت اسرائیل پرتاب کرد اما این بار اسرائیل و متحدانش در خلا عمل می‌کنند». یک مقام آمریکایی گفت که در حال حاضر واشنگتن رویکرد محتاطانه‌ای را در پیش گرفته زیرا هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که تصمیم ایران چه است.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار