| کد مطلب: ۱۱۳۱۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو بمب منفجر کرد؛ ناگی از دل یورو ۲۴ می‌آید

پرسپولیس در مسیر جستجو برای جانشین عبدالکریم به یک گزینه جالب بر خورده است.

گاریدو بمب منفجر کرد؛ ناگی از دل یورو ۲۴ می‌آید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شنام او سولت ناگی است؛ بازیکنی که در تیم ملی مجارستان کم و بیش به میدان می‌رود و حالا بعد از جستجوی بسیار، موردتوجه خوان کارلوس گاریدو و مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

اگرچه توافق با او هنوز حاصل نشده اما مذاکرات مثبت پرسپولیس و این بازیکن پیش رفته و سرخپوشان انتظار دارند که پروسه جذب سولت ناگی ۳۱ ساله چندان پیچیده نشود و او به جمع قرمزها بپیوندد.

نکته مهم در مورد ناگی این است که او یک سال دیگر با تیم پوشکاش مجارستان قرار دارد و سرخپوشان باید رضایت این باشگاه را برای جذب این بازیکن جلب کنند.

نکته جالب اینکه او در تیم باشگاهی اغلب به عنوان وینگر چپ بازی کرده اما توانایی فوق‌العاده خود را هم در دفاع چپ نشان داده و سابقه درخشش در تیم ملی کشورش به عنوان مدافع کناری را هم دارد.

ناگی فصل گذشته در ۲۶ بازی ۱۱ گل و ۵ پاس گل برای تیمش ثبت کرد و ستاره درخشان پوشکاش در جریان کسب رتبه سومی این تیم در لیگ مجارستان بود.

او سابقه گلزنی به تیم ملی انگلیس در لیگ ملتها را هم دارد که با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه رقم خورد.

البته باشگاه پرسپولیس هنوز توافقی با این بازیکن و باشگاهش نداشته اما اگر سرخپوشان بتوانند سولت ناگی را به خدمت بگیرند، بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات پنجره نقل و انتقالاتی خود را رقم زده‌اند.

جالب اینکه ناگی در پوشکاش اکادمیا با شهاب زاهدی نیز همبازی بوده و حالا سرنوشت او دوباره به ایران گره خورده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار