| کد مطلب: ۱۱۳۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس به دنبال جذب رونالدو/ گزینه گران قیمت به ایران می آید؟

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود دست روی یک گزینه گران قیمت گذاشته است.

پرسپولیس به دنبال جذب رونالدو/ گزینه گران قیمت به ایران می آید؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  کار پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تمام نشده و قهرمان ایران قصد اضافه کردن بازیکن خارجی به فهرست خود را دارد. البته اولویت سرخ‌ها خرید دفاع چپ است و آنها امیدوار هستند با ژولت ناج مجارستانی به توافق برسند. در واقع اکنون تمام تلاش مدیران باشگاه، به سرانجام رساندن وضعیت این مدافع است اما کنار آن به خرید مهاجم هم فکر می‌کنند.

 در همین راستا پرسپولیسی‌ها با رونالدو مارتینز مهاجم پاراگوئه‌ای اتلتیکو پلاتینس آرژانتین صحبت‌های اولیه را انجام داده‌اند. از آنجایی که لیگ برتر آرژانتین به هفته دهم رسیده، این مهاجم 28 ساله برای جدایی باید با باشگاهش به توافق برسد. هرچند آمار مارتینز چندان هم قابل توجه به نظر نمی‌رسد و در 8 بازی این فصل، تنها یک گل برای پلاتینس رده پانزدهمی به ثمر رسانده است. با توجه به قیمت و وضعیت فعلی این بازیکن، پرسپولیسی‌ها برای جذب وی باید هزینه زیادی صرف کنند و به همین دلیل ابتدا منتظر مشخص شدن وضعیت سهمیه‌های خارجی‌شان هستند و اولویت با جذب ناج است. درصورتی که جای خالی باقی بماند، آنگاه رونالدو مارتینز گزینه اصلی خوان گاریدو برای تقویت خط حمله پرسپولیس است. بازیکنی که فصل قبل در 24 بازی در تمامی رقابت‌ها، تنها دو گل و یک پاس گل ثبت کرده است.

پرسپولیس در حال حاضر گولسیانی، اورونوف، ایوب العملود و الکسی گوندوز را به عنوان 4 بازیکن خارجی در اختیار دارد و گزینه خرید پنجمش هم ژولت ناج مجاری است و حالا مهاجم پاراگوئه ای، آرژانتینی به گزینه ششم پرسپولیس تبدیل شده است.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار