| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

معرفی موسسه انجام مقاله برای نگارش مقالات دانشجویی

طبق آخرین آمار بدست آمده از موسسه های انجام مقاله دانشجویی، یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان در طول تحصیل، انجام و نگارش مقاله است.

معرفی موسسه انجام مقاله برای نگارش مقالات دانشجویی

در همین راستا به میان دانشجویان رفتیم تا ببینیم چگونه از سد بزرگی به نام تدوین و انجام مقاله می گذرند و با موفقیت مقاله خود را نگارش و ثبت می کنند.

پاسخ دانشجویان به سوالاتی که درباره انجام مقاله از آنها پرسیدیم به شرح زیر است.

از آن جایی که جامعه آماری ما بسیار بزرگ بود، جواب های زیادی مانند کمک گرفتن از دانشجویان ترم بالایی، دریافت مشاوره از افراد با تجربه و اساتید دانشگاه، نگارش مقاله بصورت گروهی، استفاده از آموزش های کوتاه و ... شنیدیم، اما چیزی که بسیار قابل توجه بود و نظر ما را به خود جلب کرد، تکرار نام موسسه "انجام مقاله" بود که بار ها توسط دانشجویان گفته شد.

دانشجویان معتقد بودند که سریع ترین و مطمئن ترین روش برای داشتن یک مقاله دانشجویی، موسسه و تیم انجام مقاله است. همین موضوع باعث شد تا ادامه تحقیقات خود را در رابطه با موسسه انجام مقاله انجام دهیم تا ببینیم این موسسه چه خدماتی را به دانشجویان ارائه می دهد.

این دانشجویان روش آشنایی خود با این موسسه را دوستان خود معرفی می کردند، زیرا آن طور که به نظر می رسید این موسسه سابقه زیادی دارد، اما طبق جدید ترین تحقیقات متوجه شدیم که جدیدا این موسسه سایت خود را نیز افتتاح کرده است و قصد دارد خدمات خود را بصورت آنلاین نیز به دانشجویان ارائه دهد. برای دسترسی به این سایت سایت می توانید روی" انجام مقاله " کلیک کنید.

در ادامه به معرفی این موسسه خواهیم پرداخت.

معرفی موسسه انجام مقاله

با نگاهی جزئی به سایت موسسه انجام مقاله متوجه شدیم که این موسسه از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 10 سال در این حوزه سابقه دارد. همین سابقه بیان گر این موضوع بود که بی دلیل نیست اکثر دانشجویان این موسسه را می شناسند و آن را دوست دارند.

دفتر موسسه انجام مقاله در شهر تهران می باشد، اما با راه اندازی سایت خود قصد دارد که کلیه خدمات خود را بصورت آنلاین ارائه دهد تا دانشجویان سایر شهر ها نیز بتوانند از این موسسه کمک بگیرند. در ادامه انواع مقالات و خدماتی که این موسسه ارائه می دهد را معرفی خواهیم کرد.

نگارش انواع مقاله دانشجویی در موسسه انجام مقاله

ما هم در ابتدا باور نمی کردیم، اما وقتی سایت این مجموعه را بررسی کردیم متوجه شدیم که موسسه انجام مقاله تمامی انواع مقالات را در تمامی رشته ها انجام می دهد. از آن جایی که هر مقاله را باید کارشناس و متخصص آن رشته نگارش کند، جمع آوری کارشناسان هر رشته کار ساده ای نیست. اما موسسه انجام مقاله توانسته است با 10 سال سابقه ای که دارد این کار را انجام دهد و برای هر نوع مقاله و هر رشته کارشناس مخصوص آن رشته را استخدام کند تا هیچ دانشجویی دست خالی از این سایت بیرون نرود.

در 2 جدول زیر نگارش انواع مقالات و رشته های این مجموعه را قرار داده ایم:

انجام مقاله isi

انجام مقاله مروری

انجام مقاله کنفرانسی

انجام مقاله همایشی

انجام مقاله SCOPUS

انجام مقاله علمی ترویجی

انجام مقاله علمی پژوهشی

انجام مقاله پامبد

انجام مقاله ISC

انجام مقاله مقاله jcr

انجام مقاله کلاسی

و...

 

انجام مقاله مهندسی مکانیک

انجام مقاله مهندسی مکانیک

انجام مقاله مهندسی مکانیک

انجام مقاله مهندسی برق

انجام مقاله مهندسی برق

انجام مقاله مهندسی برق

انجام مقاله مهندسی کامپیوتر

انجام مقاله مهندسی کامپیوتر

انجام مقاله مهندسی کامپیوتر

انجام مقاله مهندسی عمران

انجام مقاله مهندسی عمران

انجام مقاله مهندسی عمران

انجام مقاله مهندسی صنایع

انجام مقاله مهندسی صنایع

انجام مقاله مهندسی صنایع

انجام مقاله معماری

انجام مقاله معماری

انجام مقاله معماری

انجام مقاله نقشه کشی

انجام مقاله نقشه کشی

انجام مقاله نقشه کشی

لازم به ذکر است تمامی خدمات چاپ و پذیرش، ادیت مقاله، انجام تحقیق، استخراج مقاله از پایان نامه و ... نیز برای تمامی مقالات بالا انجام می شود.

نحوه سفارش مقاله در موسسه انجام مقاله

قبل از راه اندازی سایت و سفارش آنلاین، معمولا سفارش ها بصورت حضوری و تلفنی صورت می گرفت اما حالا می توانید فقط در چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید. طبق مشاهداتمان متوجه شدیم این موسسه امکان سفارش در تمامی پیام رسان های داخلی و خارجی، همچنین سفارش از طریق سایت را نیز فراهم کرده است تا هر دانشجویی هرگونه که دوست دارد سفارش خود را ثبت کند.

سایر ویژگی های موسسه انجام مقاله

مهم ترین ویژگی های این موسسه شامل موارد زیر است:

  1. پرداخت اقساطی
  2. گارانتی کیفیت مقالات و ویرایش رایگان در صورت ایراد
  3. تخفیف ویژه برای سفارشات بالا
  4. مشاوره رایگان، قبل و بعد از سفارش
  5. تضمین 100% کیفیت
  6. استفاده از کارشناسان با تجربه
  7. پشتیبانی 24 ساعته
  8. ویراستاری چند مرحله ای مقالات
  9. پایبندی به تعهدات
  10. ارزان ترین قیمت در ایران

جمع بندی

در نهایت به این نکته توجه کنید که تعداد موسسه هایی که خدمات مشاوره، انجام مقاله، و ... را ارائه می دهند بسیار زیاد است، بنابراین می توانید با چند مقایسه ساده موسسه بهتر را انتخاب کنید. موسسه انجام مقاله نیز به دلیل محبوبیت بسیار زیاد مورد توجه ما قرار گرفت و به همین دلیل بود که این موسسه را معرفی کردیم. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید مقاله خود را چگونه نگارش کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار