| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

اقبال بیشتر نمایندگان مجلس به تیموری/ تیموری و دستغیب گزینه های نهایی ریاست دیوان محاسبات شدند

یک عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: احمدرضا دستغیب و حمید رضا تیموری به عنوان گزینه‌های نهایی به منظور انتخاب رئیس دیوان محاسبات به صحن مجلس معرفی می‌شوند.

 اقبال بیشتر نمایندگان مجلس به تیموری/ تیموری و دستغیب گزینه های نهایی ریاست دیوان محاسبات شدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛  الهام آزاد گفت: با رأی اکثریت اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس بنا شد تا «احمدرضا دستغیب» و «حمیدرضا تیموری» به عنوان گزینه‌های نهایی به منظور انتخاب رئیس دیوان محاسبات به صحن مجلس معرفی شوند.

حمیدرضا تیموری با مدرک دکترای مدیریت بازرگانی و ۲۴ سال سابقه خدمت در دیوان محاسبات کشور یکی از مدیران برجسته به شمار می رود.

وی سه کتاب ارزشمند به نام‌های اصول حسابداری، مبانی سازمان و مدیریت، و پژوهش عملیاتی را تالیف کرده است.

از سوابق آموزشی وی می‌توان به استاد تمامی در دانشگاههای آزاد اسلامی ، پیام نور و علمی کاربردی اشاره کرد.

وی عضو هیات عامل و معاون صندوق توسعه ملی است و در بدنه دیوان محاسبات از کارشناسی تا معاون رشد کرده است.

تیموری فردی جوان و بدون گرایش‌های سیاسی کاملا مستقل و از داخل بدنه سازمان می باشد.

شنیده می‌شود نمایندگان مجلس اقبال بیشتری به ایشان به عنوان گزینه‌ نهایی برای انتخاب ریاست دیوان محاسبات در صحن مجلس دارند.

با معرفی دو گزینه نهایی کمیسیون برنامه و بودجه برای تصدی دیوان محاسبات کشور، نمایندگان فردا(چهارشنبه) در صحن علنی رئیس جدید این نهاد نظارتی مجلس را انتخاب خواهند کرد.

پیش از این«احمد رضا دستغیب» این مسئولیت را برعهده داشت و قبل از او «مهرداد بذرپاش» رئیس دیوان محاسبات در مجلس یازدهم بود که پس از کناره گیری رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی و توانست رأی اعتماد نمایندگان را کسب کند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار