| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

کد تپ سواپ امروز ۲ مرداد/ عکس کارت های ۲۰۰هزار سکه ای

کد مخفی تپ سواپ قابلیتی جدید در این بازی تلگرامی است که از آن برای جلب‌توجه کاربران به ویدئوهای کانال یوتیوب تپ سواپ استفاده می‌شود. با واردکردن کد مخفی هر ویدئو تپ سواپ می‌توانید ۲۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان دریافت کنید. در این مطلب کد تمام ویدئوهای تپ سواپ را از ابتدا تا امروز قرار داده‌ایم و کدهای جدید نیز به‌صورت روزانه اضافه خواهند شد.

کد تپ سواپ امروز ۲ مرداد/ عکس کارت های ۲۰۰هزار سکه ای
به گزارش آرمان ملی آنلاین، ​تپ سواپ به تازگی بخشی را تحت‌عنوان سینما (Cinema) به قسمت تسک‌های بازی (Task) اضافه کرده است. بخش سینما در واقع قسمتی برای معرفی کانال یوتیوب تپ سواپ محسوب می‌شود که تازه کار خود را آغاز کرده است. در این بخش می‌توانید ویدئو‌های یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید، کدهای مخفی درون آن را پیدا کنید و پس از وارد کردن کد هر ویدئو، مقداری سکه رایگان پاداش بگیرید.
کدهای مخفی‌ای که درباره آن حرف می‌زنیم، به‌صورت اعداد رنگی زیر برخی تصاویر هر ویدئو قرار داده شده‌اند. با کنار هم گذاشتن این اعداد می‌توانید کد هر ویدئو را پیدا کنید و در نهایت در همان بخش سینما وارد و سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید.
برای وارد کردن کد مخفی تپ سواپ لازم است ابتدا وارد بخش Task و قسمت Cinema شده و روی نام ویدئوی مورد نظر خود بزنید. در ادامه هم باید روی دکمه Start mission کلیک کنید.
pppp

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار