| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

زمان بازی تیم یحیی با پرسپولیس مشخص شد

با قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر یحیی گل‌محمدی خیلی زود مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

زمان بازی تیم یحیی با پرسپولیس مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از انجام قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فصل بیست و چهارم مشخص شد تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته سوم مسابقات و در تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این بازی از آن جهت جذاب و حساس خواهد بود که یحیی گل‌محمدی در رأس کادر فنی پرسپولیس بعد از چیزی حدود 5 سال روبه‌روی این تیم قرار خواهد گرفت.

گل‌محمدی که در چهار سال حضور در پرسپولیس به کلکسیونی از جام دست یافت و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسید بعد از این دوران طلایی به عنوان سرمربی حریف پرسپولیس رودرروی این تیم قرار خواهد گرفت.این بازی از جهت حضور یحیی روی نیمکت فولاد می‌تواند برای هواداران پرسپولیس و البته بیشتر بازیکنان و اعضای این تیم یک مسابقه کاملا ویژه باشد.این دیدار در تهران و ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و هواداران پرسپولیس خیلی زود با سرمربی محبوب‌شان ملاقات خواهند کرد.

این بازی البته برای حمید مطهری و محمد عسگری دو مربی سابق پرسپولیس و البته علی نعمتی که قرار است برای فولاد بازی کنند هم کاملا ویژه و خاص خواهد بود چرا که آنها نیز مقابل خاطرات شیرین خود قرار خواهند گرفت که این مسئله برای علی نعمتی با توجه به جدایی‌اش از سرخ‌ها که به تازگی اتفاق افتاده خاص‌تر هم خواهد بود.

نکته اینجاست که این مسابقه در هفته سوم و قبل از تعطیلی لیگ برتر به خاطر بازی‌های مقدماتی جام جهانی و تشکیل اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد و تاریخ این مسابقه هم اعلام می‌شود.در واقع تاریخ برگزاری این مسابقه به زودی مشخص خواهد‌ شد و همه اهالی فوتبال منتظر رویارویی فولاد یحیی با پرسپولیس گاریدو در هفته سوم می‌مانند و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ خیلی زود از راه خواهد رسید.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار