| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

موفقیتی دیگر برای پتروشیمی نوری در عرصه‌های بین‌المللی

پس از کسب جوایز ۶ ستاره “مدیریت تکنولوژی” و ۵ ستاره “نقشه راه تحول دیجیتال” در دهمین دوره رقابت بین‌المللی تجربه برتر در سال ۲۰۲۴ و معرفی فرایندهای فوق به عنوان بنچ مارک های جهانی، موفقیت بزرگ دیگری برای پتروشیمی نوری در عرصه‌های جهانی رقم خورد.

موفقیتی دیگر برای پتروشیمی نوری در عرصه‌های بین‌المللی

آرمان ملی آنلاین - هیات داوران International Best Practice Competition در این دوره از رقابت‌ها پس از بررسی موشکافانه فرایندهای ارسالی در حوزه های مختلفی چون تحول دیجیتال، مدیریت نوآوری، رهبری، ریسک، مدیریت دارایی های فیزیکی، … هر دو طرح ارسالی پتروشیمی نوری را در بخش های «سیستم های نوآوری» و «طرح ریزی استراتژیک» به عنوان برترین طرح های جهانی انتخاب و معرفی کرد.

در این دوره از رقابت ها، در حوزه سیستم ها و رویکردهای نوآورانه، فعالیت های شاخص سیستم مدیریت تکنولوژی پتروشیمی نوری شامل شناسایی تکنولوژی‌های کلیدی، نگاه دقیق به فرصت‌ها، تعریف پروژه‌ها در سطح ممتاز جهانی و همچنین آخرین دستاوردهای شرکت مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

همچنین در حوزه طرح ریزی استراتژیک، تدوین نقشه راه تحول دیجیتال شرکت پتروشیمی نوری که در آن مدل بومی شده و منحصر به فرد بلوغ سنجی تحول دیجیتال، استراتژی ها، اهداف، عملگرها، و پروژه های تحول دیجیتال و چشم انداز ۵ سال آینده دیجیتال پتروشیمی نوری مورد ارزیابی تخصصی داوران قرار گرفت و موفق به کسب بالاترین رتبه در این بخش شد.

رویداد بین‌المللی تجربه برتر از سوی کشور نیوزلند پایه‌گذاری شده و از سال ۲۰۱۲ تاکنون در ۱۰ دوره میزبان بسیاری از شرکت های پیشروی جهان بوده است.

در این دوره از رقابت ها ۱۱۰ طرح ارسالی از کشورهایی از جمله ایران، کانادا، سوئیس، برزیل، عربستان، نیوزلند، هند، امارات، مالزی، سنگاپور، … مورد داوری داوران بین المللی قرار گرفت.

رقابت بین‌المللی تجربه برتر International Best Practice Competition سازمان ها را تشویق می‌کند تا بهترین روشها، فرآیندها، سیستمها و ابتکارات عملیاتی و مدیریتی خود را به اشتراک بگذارند و از تجربیات دیگران بیاموزند. با وجود اینکه IBPC یک رقابت است، هدف اصلی آن تسهیل یادگیری سازمانی و کمک به سازمانها برای بهبود عملکردشان محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار