| کد مطلب: ۱۱۳۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

بازدید دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در بازدید از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) بیمه دی را بنگاهی موفق و رو به رشد قلمداد کرد.

 بازدید دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، محسن پورکیانی حضور مدیران عامل توانمند در راهبری این شرکت را از جمله علل توفیق و ترقی بیمه دی دانست و گفت: حضور افراد متخصصی چون مهندس بختیاری، مهندس کشاورز و در حال حاضر مهندس موهبتی که هریک دارای سوابق درخشان و ویژگی‌های منحصر به فردی در مدیریت هستند، از علل مهم در سیر صعودی و رشد بیمه دی بوده و هست.

دکتر پورکیانی، حضور کارکنان جوان، تحصیلکرده و با انگیزه در بیمه دی و همچنین سرمایه‌گذاری مناسب این شرکت در بخش فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال را در کسب موفقیت‌های پی در پی این شرکت موثر ارزیابی و آن را شایسته تقدیر دانست.

وی در پایان گفت: چنانچه بیمه دی بتواند ضمن تنوع بخشی به مشتریان، سهم خود از بازار را حفظ و تثبیت کند، در واقع آتیه‌ای روشن و جایگاهی درخشان را برای خود در صنعت بیمه رقم خواهد زد که البته شاخص‌های عملکردی این شرکت مانند ۲/۵ برابر شدن سودآوری نسبت به سال گذشته و عقد قراردادهای بزرگ با دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت نیرو، قرارگاه خاتم‌‌الانبیا و سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا حاکی از برنامه‌ریزی دقیق بیمه دی در راستای دست‌یابی به این مهم است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار