| کد مطلب: ۱۱۲۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد :

نگاه علمی و آینده نگر به مقوله مسئولیت های اجتماعی زمینه ساز کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی است

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد به همراه فرماندار شهرستان خواف، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مدیران شرکت سیمیدکو با حضور در بیمارستان ۲۲ بهمن شهر خواف از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بخش ipd این بیمارستان بازدید کردند.

نگاه علمی و آینده نگر به مقوله مسئولیت های اجتماعی زمینه ساز کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، بخش ipd بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف با سرمایه گذاری شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از محل مسئولیت های اجتماعی و با هدف تغییر کاربری فضای اورژانس قدیم این بیمارستان به متراژ ۶۵۰ متر مربع در حال انجام است.

مهندس لندی مدیرعامل سیمیدکو ضمن بازدید از روند پیشرفت این پروژه گفت:سیمیدکو با نگاه علمی به مقوله مسئولیت های اجتماعی در تلاش است با توانمندسازی زیرساخت های منطقه به توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

مدیرعامل سیمیدکو با اشاره به اقدامات اثرگذار این شرکت در منطقه افزود: سرمایه گذاری سیمیدکو در زیرساخت های اجتماعی علی الخصوص حوزه بهداشت، آب و فاضلاب، آموزش و پژوهش منتج به ایجاد پروژه های مهمی در شهرستان خواف شده است.

پروژه احداث دپارتمان ipd بیمارستان ۲۲ بهمن این شهر با هدف ارائه خدمات گردشگری سلامت جهت پذیرش بیماران خارجی و ایرانی در محیطی با شرایط ویژه انجام خواهد پذیرفت و این امر درآمدی پایدار برای این حوزه ایجاد خواهد کرد که زمینه ساز ارتقاء و توسعه ی حوزه بهداشت و درمان شهرستان در آینده نزدیک خواهد بود.

در ادامه این بازدید مهندس مهدی عباسپور فرماندار شهرسنان خواف با ابراز رضایت از اقدامات و عملکرد سیمیدکو در حوزه مسدئولیت های اجتماعی گفت: با اقدامات ارزشمند و اثرگذار این مجتمع صنعتی و معدنی در محرومیت زدایی از شهرستان و نگاه ویژه این مجموعه و مدیرعامل این شرکت جناب آقای مهندس لندی به حوزه مسئولیت های اجتماعی، یکی دیگر از مهم ترین انتظارات مردم شهرستان در حوزه بهداشت، درمان و سلامت نیز در حال تحقق بوده که بهره برداری از آن، درآمد قابل توجهی را از محل گردشگری سلامت به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تزریق خواهد کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار