| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛

رشد ۱۹ درصدی تناژ فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال ۱۴۰۲

شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال گذشته ۱۹ درصد رشد تناژ فروش داشته است.

رشد ۱۹ درصدی تناژ فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال ۱۴۰۲

آرمان ملی آنلاین - به گزارش  روابط‌عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، محمد کمال‌زاده مدیرعامل این شرکت در مجمع‌عمومی عادی سالیانه این شرکت با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی رشد تناژ فروش شرکت فولاد آلیاژی در سال ۱۴۰۲، گفت: این شرکت در حوزه سودآوری در سال گذشته رشد خوبی را داشت.

محمد کمال‌زاده در ادامه مجمع عادی سالیانه شرکت فولاد آلیاژی ایران که با حضور ۷۸/۵۷درصدی سهام‌داران در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، با اشاره به چالش‌های استراتژیک؛ افتخارات و دستاوردهای کسب شده این شرکت در سال ۱۴۰۲، گفت: این شرکت در سال گذشته با به‌روزرسانی واحد نورد سنگین، سه درصد افزایش تولید داشته و تناژ تولید ماهیانه نیز در تیر و مرداد سال گذشته به علت قطع برق روند کاهشی داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران بر این موضوع تأکید کرد اکسیژن پلنت شرکت تا پایان مردادماه وارد مدار می‌شود و افزود: راندمان ریختگری (۱) این شرکت به ۹۴.۴ درصد در سال ۱۴۰۲ رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، صادرات این شرکت در سال گذشته و بهار ۱۴۰۳ تحت‌تأثیر سیاست‌های غلط اقتصادی کاهش‌یافته و این شرکت تا بهبود سیاست‌های صادراتی قادر به اجرای برنامه صادراتی بلندمدت خود نیست. محمد کمال‌زاده به ارتقای دانش فنی صنعت فولاد و صرفه‌جویی ارزی ویژه با حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان با رویکرد بومی‌سازی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این اهمیت ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان قائل است و در نظر دارد تا با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات موردنیاز شرکت، بتواند با اتکای به دانش جوانان ایرانی دانش فنی صنعت فولاد در کشور را ارتقا دهد. گفتنی است که در پایان این مجمع شرکت فولاد آلیاژی ایران ۹۰/۸درصد سود این شرکت که بالغ‌بر ۱۷۸ تومان به‌ازای هر سهم است را تقسیم کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار