| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد به تصویب هیئت وزیران رسید

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان مهمترین سند چشم انداز توسعه منطقه، به تصویب هیئت وزیران رسید

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد به تصویب هیئت وزیران رسید

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان مهمترین سند چشم انداز توسعه منطقه، سرانجام پس از پیگیری‌های مستمر و فشرده، از طریق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و با حمایت‌ها و ارشادات سازمان ایمیدرو، به تصویب هیئت وزیران رسید.

نکته حائز اهمیت و قابل ذکر این که طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد در سال گذشته در دبیرخانه شورای عالی مناطق تایید شده بود و سرانجام در جلسه بیستم تیر ماه ۱۴۰۳ توسط هیئت وزیران تصویب و توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ گردید.

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد شامل بررسی مطالعات فنی و اقتصادی با استانداردهای بین المللی و برشمردن ظرفیت های بالقوه این کانون صنعتی، نقشه راه جدیدی برای توسعه این قطب بزرگ تجاری، صنعتی، تعیین کاربری ها، فضاها و نقشه ها، میزان شاغلان و بررسی محدودیت های طراحی و مطالعات در حوزه طرح های سرمایه گذاری، بررسی زیر ساخت های آب، برق، گاز، مخابرات و سایر نیازهای صنایع و پیش نیازهای توسعه ای، جزئیات افق آتی مرتبط با توسعه و بارگذاری صنایع و ظرفیت آن ها است.

لازم به ذکر است با تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد، علاوه بر تسریع در فعالیت‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه، موجب امکان انجام اقدامات اصلاحی در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری نیز می‌گردد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار