| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبرداد:

هدف‌گذاری برای توسعه بازار صنعت پتروشیمی ایران در آفریقا

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با همکاری و رایزنی وزارت خارجه در حال پیگیری حضور و توسعه بازار ایران در آفریقا هستیم.

هدف‌گذاری برای توسعه بازار صنعت پتروشیمی ایران در آفریقا

آرمان ملی آنلاین - به گزارش نیپنا؛ حسن عباس‌زاده، امروز (سه‌شنبه، دوم مرداد) در نشست خبری پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)، گفت: هفت نشست با ۳۲ سخنران با موضوع‌های دورنمای صنعت پتروشیمی، حکمرانی مدرن و الگوهای توسعه‌ای، فناوری‌های پتروشیمی، توسعه پایدار در جذب کربن و مدیریت آب، طرح‌های پژوهشی و فناورانه و هوشمندسازی صنعت، بهینه‌سازی مصرف انرژی و سرمایه‌گذاری و نوآوری، محیط زیست و توسعه زنجیره ارزش در سالن اصلی همایش برگزار می‌شود.

وی از نشست اختصاصی وزارت خارجه با حضور سفرای برزیل، ترکیه، چین و اندونزی به صورت برخط در این همایش خبر داد و افزود: با همکاری وزارت خارجه در حال پیگیری حضور و توسعه بازار ایران در قاره آفریفا هستیم.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: هفت کارگاه تخصصی با ۳۰ سخنران با موضوع‌های محیط زیست، انقلاب صنعتی چهارم، ساخت داخل، کاتالیست، زنجیره ارزش متانول و مدیریت پروژه و همچنین برگزاری نمایشگاه جانبی و نشست‌های توسعه کسب‌وکار از دیگر برنامه‌های پانزدهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران است.

پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) 14 و ۱۵ مرداد ماه جاری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار