| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد

در مجمع عمومی عادی سالیانه:

صورت های مالی ۱۴۰۲ بیمه آسیا تصویب شد

صورت های مالی منتهی به سال 1402 بیمه آسیا برای سومین سال متوالی، بدون بند حسابرسی مهم به تصویب مجمع عمومی رسید.

صورت های مالی ۱۴۰۲ بیمه آسیا تصویب شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا ، مجمع عمومی سالیانه بیمه آسیا با حضور 86 درصد از سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و سازمان حسابرسی، در ساختمان شماره یک بیمه آسیا برگزار شد و صورت های مالی منتهی به سال 1402 این شرکت بدون بند حسابرسی مهم به تصویب رسید.

بنا بر این گزارش، محمدرضا عربی مزرعه شاهی رییس هیات مدیره و رییس مجمع عمومی بیمه آسیا در این جلسه از تلاش کلیه اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا بابت عملیات موفقیت آمیز این شرکت در سال 1402 قدردانی و سپاسگزاری کرد.  

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا نیز در سخنانی با اشاره به عملکرد ممتاز بیمه آسیا در سال 1402 و تصویب صورت های مالی این شرکت بدون بند حسابرسی مهم برای سومین سال متوالی، اظهار داشت: این موفقیت ارزشمند یقینا در نتیجه همراهی سهامداران و تدبیر هیات مدیره، مدیران فنی و کارکنان پرتلاش و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا به دست آمده است و صمیمانه از این همراهی و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه برگزاری مجمع، مسعود بادین با استناد به گزارش ارائه شده از فعالیت های شرکت توسط هیأت مدیره به مجمع و سهامداران، تولید حق بیمه این شرکت در سال 1402 را 292 هزار میلیارد  ریال اعلام کرد و گفت: با در نظر گرفتن الگوی اصلاح ساختار پرتفوی بیمه ای تولید حق بیمه با 50 درصد رشد همراه بوده است .

بنابر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در ارتباط با پرداخت خسارت شرکت در سال 1402 اظهار داشت: بیمه آسیا در سال گذشته با اولویت پرداخت دقیق و سریع خسارت ها، اعمال ریسک سنجی مناسب و نظارت دقیق،181 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان پرداخت کرده است.

ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی از عملکرد بیمه آسیا در سال 1402 ، پاسخگویی رییس هیات مدیره،  مدیر عامل و معاون مالی و اقتصادی، تصویب صورت های مالی سال 1402، تصویب بودجه مسئولیت اجتماعی، انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا، از تصمیمات این مجمع عمومی بود.

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا در روز یکشنبه 31 تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک این شرکت برگزار گردید و از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیمه آسیا نیز پخش زنده مراسم فراهم شده بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار