| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

سفر مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه به استان بوشهر؛

مدیرعامل بیمه آسیا از شعبه بوشهر بازدید کرد

مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در سفر به استان بوشهر، از شعبه این شرکت بازدید کردند.

مدیرعامل بیمه آسیا  از شعبه بوشهر بازدید کرد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا از بوشهر، مدیرعامل بیمه آسیا به همراه معاون فنی بیمه های اموال و معاون امور استان ها و شبکه فروش در بازدید از این شعبه، با کارکنان گفتگو کرد و از نزدیک فعالیت ها و مسائل همکاران خود در این شعبه را بررسی نمود.

بنابر این گزارش، وی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کلیه پرسنل شعبه بوشهر، اظهار داشت: بوشهر از جمله مراکز استراتژیک کشور محسوب می شود و ظرفیت های فراوانی در این منطقه برای پوشش ریسک ها وجود دارد.

وی در ادامه این دیدار، عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته را در حوزه ارائه خدمات، شفافیت مالی و عملکرد بیمه ای بسیار ارزنده و مطلوب ارزیابی نمود و گزارش های مثبت نهادهای ناظر از عملکرد این شرکت را مبین تلاش همه جانبه کارکنان سختکوش و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا توصیف کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا تاکید کرد: با توجه به همت و همدلی تحسین برانگیز مدیران، کارکنان و شبکه فروش و همراهی ارزشمند هیات مدیره، شاهد تحقق برنامه های بیمه آسیا در سال جاری خواهیم بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار