| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

رونمایی از ۴ خدمت جدید در واسپاری سپهر صادرات

نخستین باشگاه مشتریان صنعت لیزینگ کشور با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران در شرکت واسپاری سپهر صادرات راه‌اندازی شد.

رونمایی از ۴ خدمت جدید در واسپاری سپهر صادرات

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران ، نخستین باشگاه مشتریان صنعت لیزینگ کشور، سامانه مرکز اسناد الکترونیک، واحد متمرکز امور مشتریان و سامانه فروش غیرحضوری شرکت واسپاری سپهر صادرات، رونمایی و برنامه‌های جدید این شرکت برای توسعه سهم از بازار و ارائه خدمات فروش اقساطی به بیش از ۴۰ میلیون مشتری بانک صادرات ایران، تشریح شد.

محسن سیفی، در این نشست با تشریح اهمیت توسعه و جذابیت فعالیت و ارائه خدمات تقریبا ۳ میلیون شرکت‌ واسپاری در دنیا، گفت: بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک بزرگ با گستره جغرافیایی و حجم خدمات و تسهیلات در کشور، ظرفیت خدمت به بیش از ۴۰ میلیون مشتری را در کشور داراست و ارائه انواع خدمات فروش و پشتیبانی از زنجیره تأمین شرکت واسپاری سپهر صادرات را پشتیبانی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: توقع این است که سهم از بازار این شرکت با استفاده بهینه از ظرفیت‌های محصولات نوین بانک از جمله «چکنو»، «برات و سفته الکترونیک» و سامانه توثیق دارایی «ست»، با رشد قابل توجه و قابل قبولی همراه شود.

وی ادامه داد: دسترسی به خدمات واسپاری سپهر صادرات می‌تواند به لحاظ پوشش جغرافیایی شعب بانک برای این شرکت نیز تعریف شود تا به نحو مطلوبی از ظرفیت شعب برای توسعه خدمات لیزینگ به مردم استفاده شود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به شرایط اقتصادی و سیاست انقباضی پولی که با هدف کنترل نقدینگی و تورم در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته و بانک‌ها مکلف به اجرای آن هستند، اظهار کرد: ساختارهای تأمین مالی در گذشته به نحو شایسته‌ای ایجاد نشده و نیاز به نقدینگی در کشور زیاد است و همچنان جذابیت در دریافت تسهیلات نقدی است.

سیفی به توسعه شرکت‌هایی که به صورت قسطی کالا و خدمات ارائه می‌کنند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: رقابت، دیگر بین بانک‌های بزرگ نیست، بلکه رقابت بین اکوسیستم‌های ایجاد شده در روش‌های تأمین مالی و شرکت‌های فعال در این زمینه و همچنین شرکت‌های ارائه دهنده فناوری اطلاعات است.

وی افزود: لیزینگ در دنیا صنعت جذابی است و باید میزان اثربخشی آن با استفاده از دو محور اصلاح ساختار‌های مالی و فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در این نشست اهمیت توجه به حقوق مصرف‌کننده، مشتری‌مداری و حمایت از تولید در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی را خاطرنشان کرد و خواستار توجه جدی به کمک تأمین مالی بخش‌های مختلف تولید شد.

رعایت اعتبارسنجی مشتریان برای جلوگیری از معوقات و نکول احتمالی تسهیلات، حضور جدی‌تر در بازار پول کشور و آمادگی برای ورود این شرکت به بازار سرمایه، از جمله دیگر تاکیدات مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست بود.

رشد ۸۳ درصدی سود شرکت واسپاری سپهر در سال ۱۴۰۲

حامد کارگر سامانی، مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات نیز با ارائه گزارشی از روند عملیات مالی، خدمات متنوع و رویکردهای حمایت از تولید و همچنین برنامه‌های جدید این شرکت، گفت: این شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ بیش از ۷۴۵ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۴۲۴۲ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف تجهیزات و ماشین‌آلات، خودرو و لوازم خانگی پرداخت کرده و سود خالص این شرکت در این میان با رشد ۸۳ درصدی نسبت به سال قبل، به ۱۲۹۰ میلیارد ریال رسیده است.

او با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری در این شرکت میزان تحقق وصول مطالبات بانک را نزدیک به ۹۸ درصد عنوان کرد و افزود: این شرکت با پرداخت تقریبا ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال‌های اخیر برای ۲۵۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

سامانی افزایش سرمایه و سودآوری، شناسایی بازارهای جدید، حرکت به سمت خدمات غیرحضوری، راه‌اندازی سیستم جامع فروش، باشگاه مشتریان، وصول مطالبات، پرداخت تسهیلات با مدل‌ها و تضامین جدید از جمله طلا، سهام، اسناد اعتباری و…، را از جمله اقدامات و دستاوردهای مهم این شرکت برشمرد و نرخ نکول این شرکت را مناسب عنوان کرد.

در پایان این نشست نخستین باشگاه مشتریان صنعت لیزینگ کشور، سامانه مرکز اسناد الکترونیک، واحد متمرکز امور مشتریان و سامانه فروش غیرحضوری این شرکت در جمع مدیران و کارکنان رونمایی شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار