| کد مطلب: ۱۱۱۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

در حضور دکتر علی عسکری مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا شد

تفاهم نامه شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ سازی فراز صنعت در ارتباط با پمپ های اسید کلریدریک

همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در حضور مهندس مرتضی شاه‌میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس و دکتر علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت امضا شد.

تفاهم نامه شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ سازی فراز صنعت در ارتباط با پمپ های اسید کلریدریک

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ارومیه ، در این تفاهم‌نامه بر رفع نیازهای دانش‌محور شرکت پتروشیمی ارومیه در رابطه با پمپ‌های اسید کلریدریک در واحد سولفات پتانسیم (SOP )و واحد پلی آلومینیوم کلراید (PAK ) تاکید شده‌است.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل تعمیرات و مهندسی شرکت پتروشیمی ارومیه در خصوص نگهداری پمپ‌های اسید کلریدریک، تامین به موقع قطعات یدکی، تعمیر پمپ‌های معیوب و معرفی و جایگزینی پمپ‌های جدید با راندمان و‌طول عمر بالا و همکاری برای تهیه و تحویل نقشه‌ها ‌و اسناد مهندسی در رابطه با موضوعات مورد توافق از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه به منظور حفظ تولید مستمر محصول کود سولفات پتاسیم و واحد تولیدی پلی آلومینیوم کلراید در ۷ ماده به امضای اکبر اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه و رضا سعیدی مدیرعامل شرکت پمپ‌سازی فراز صنعت رسید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار