| کد مطلب: ۱۰۶۶۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

کاهش زمان رسیدگی به شکایات بیمه گزاران در شرکت بیمه ملت

متوسط مدت زمان رسیدگی به شکایات بیمه گزاران در شرکت بیمه ملت از متوسط این زمان در کل صنعت بیمه پایین تر است.

کاهش زمان رسیدگی به شکایات بیمه گزاران در شرکت بیمه ملت

آرمان ملی آنلاین - بیمه گزاران می توانند در صورت نارضایتی از خدمات شرکت های بیمه، شکایت خود را از شرکت اعلام و رسیدگی به آن را درخواست کنند. همچنین بیمه مرکزی سازوکاری را فراهم کرده است که بر اساس آن، بیمه گزاران می توانند در صورت داشتن شکایت از شرکت های بیمه، آن را به صورت الکترونیک در سامانه مربوطه ثبت کنند.

بیمه مرکزی نیز این شکایت را به شرکت مربوطه ارجاع داده و نتیجه رسیدگی را درخواست می کند. در این میان، یکی از مهمترین فاکتورهای رسیدگی به شکایات، زمان صرف شده به این منظور است، چرا که در بسیاری موارد، گذشت بیش از حد زمان می تواند میزان خسارت وارده به بیمه گزار را بیشتر کند.

اکنون بررسی ها نشان می دهد که متوسط زمان رسیدگی به شکایات بیمه گزاران در صنعت بیمه، ۱۲ روز است، در حالی که این زمان تا ۴۸ روز نیز برای برخی شرکت ها ثبت شده است. شرکت بیمه ملت اما به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و نیز کاهش فرایندهای پیچیده در رسیدگی های اداری، سازوکاری را طراحی کرده است تا زمان رسیدگی به پرونده های شکایتی به حداقل برسد.

به گزارش  آرمان ملی آنلاین به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، از این رو، تازه ترین ارزیابی ها نشان می دهد متوسط زمان رسیدگی به پرونده های شکایتی در این شرکت ۱۰ روز است و با ادامه روند موجود، این زمان در آینده نزدیک باز هم کوتاه تر خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار