معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی خبر داد:
حمایت همه جانبه بیمه دی از شبکه فروش
معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی از تصویب مدل تسهیلات نمایندگان در راستای حمایت همه جانبه از شبکه فروش، توسط معاونت متبوعش به صورت آزمایشی خبر داد.
![حمایت همه جانبه بیمه دی از شبکه فروش](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/ELT1usr90RfT/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2XsSk3bFr8SI/photo_2023-08-07_17-49-20.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ دکتر امیر رضا نعمت اللهی با اشاره به جایگاه و نقش شبکهی فروش به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شرکتهای بیمه، ضمن تأکید بر اهمیت راهبری، حمایت، توانمندسازی و نگهداشت نمایندگان، بیان داشت: براساس برنامهی عملیاتی سال ۱۴۰۲ و به منظور تحقق یکی از اهداف ششگانه شرکت که بر ارتقاء کمی، کیفی و تجربهی خوشایند شبکهی فروش تأکید دارد، حمایت و توانمندسازی نمایندگان به عنوان عضوی از خانوادهی بیمه دی در رئوس برنامههای شرکت قرارگرفته است.
وی افزود: مُدل تسهیلات شبکهی فروش طراحی که با حمایت مدیرعامل به تصویب رسیده شامل؛ وام ضروری، ارائهی سهام ترجیحی، وام خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینهی تابلو، کمک هزینهی تبلیغات، تخفیف بیمهنامه شخص ثالث و هدایای مناسبتی می باشد.
وی در پایان با بیان اینکه این تسهیلات، متناسب با عملکرد و درجهی نمایندهها و طبق اولویتبندی مصوب، به ایشان تعلق می گیرد؛ اظهار داشت: مدل مذکور، براساس تحلیل اثربخشی تسهیلات اعطائی فعلی،نظرات و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی شبکه فروش در سراسر کشور مورد بازبینی قرار گرفته و بهبود مستمرخواهد داشت.
ارسال نظر