| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

جان سینا از دنیای کشتی کج خداحافظی کرد

سینا در رینگ شنبه شب گفت: شاید بپرسید که چرا من اینجا هستم؟ امشب به طور رسمی بازنشستگی خود از WWE را اعلام می‌کنم

جان سینا از دنیای کشتی کج خداحافظی کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جان سینا از بازنشستگی خود از دنیای کشتی کج پس از ۲۲ سال خبر داد.

این کشتی‌گیر ۴۷ ساله که به بازیگری در هالیوود روی آورده، شنبه شب در رویداد Money in the Bank در تورنتو حضور غافلگیرکننده‌ای داشت.

او اعلام کرد که سال آینده پس از حضور در یک تور بازنشستگی که شامل شرکت در رویداد رویال رامبل، الیمینیشن چیمبر و رسلمانیا خواهد بود، از کشتی کناره‌گیری خواهد کرد.

در سال‌های اخیر، جان سینا به ندرت در WWE حضور داشته و به دنبال موفقیت در عرصه بازیگری بوده است.

سینا در رینگ شنبه شب گفت: شاید بپرسید که چرا من اینجا هستم؟ امشب به طور رسمی بازنشستگی خود از WWE را اعلام می‌کنم. شاید سؤالات زیادی وجود داشته باشد، درست است؟ مثل اینکه چرا اینجا؟ من می‌خواهم کمی درباره این موضوع صحبت کنم. من می‌خواهم درباره تورنتو صحبت کنم، می‌خواهم درباره کانادا صحبت کنم. در واقع، من می‌خواهم درباره کانادایی‌ها صحبت کنم.

من بیش از دو دهه در WWE حضور داشتم و در این مدت شاهد موفقیت‌های زیادی در این عرصه بوده‌ام. همچنین سختی‌های فراوانی را دیده‌ام. هیچ‌کس شما را نمی‌شناسد، هیچ‌کس نمی‌خواهد دوست شما باشد و تنها طرفداران وفادار در کنارتان هستند.

در تمام این سال‌ها، یکی از مهمترین چیز‌هایی که یاد گرفته‌ام این است که فارغ از هر چیزی، کانادایی‌ها همیشه از WWE استقبال می‌کنند.

اما این خداحافظی امشب پایان نمی‌یابد. رویال رامبل ۲۰۲۵، آخرین رویال رامبل من است. الیمینیشن چیمبر ۲۰۲۵ نیز آخرین الیمینیشن چیمبر من خواهد بود و من امشب اینجا هستم تا اعلام کنم که رسلمانیا لاس وگاس در ۲۰۲۵ آخرین رسلمانیا خواهد بود که من در آن رقابت می‌کنم.

می‌دانم که هضمش سخت است. احتمالاً سؤالات زیادی دارید، بعداً در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهم کرد و به هرگونه سؤال درباره بازنشستگی‌ام پاسخ خواهم داد.

می‌خواهم بگویم متشکرم. خیلی ممنون که به من اجازه دادید در خانه‌ای که شما ساخته‌اید برای این همه سال بازی کنم.

سینا که در ماه مارس در مراسم اسکار بدون لباس ظاهر شد و ریک فلر، مبارز افسانه‌ای WWE، هر دو بیشترین تعداد عنوان جهانی WWE (۱۶ عنوان) را به خود اختصاص داده اند.

سینا در قلب بسیاری از مبارزات افسانه‌ای WWE در طی ۲۰ سال گذشته حضور داشته است، از جمله مبارزه با افرادی مانند دواین راک جانسون، تریپل اچ، براک لزنر و رندی اورتن.

حرفه بازیگری سینا در سال‌های اخیر اوج گرفته است. او در فرانچایز سریع و خشن، باربی، Daddy’s Home و Trainwreck بازی کرده است.

او همچنین میزبان برنامه Saturday Night Live و ESPY بوده و در حال حاضر در سریال پیس‌میکر (Peacemaker) در شبکه HBO بازی می‌کند.

منبع : روزیاتو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار