| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

حسین پورحمیدی شماره یک پرسپولیس می شود!

پرسپولیس این روزها به‌دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید برای جانشینی علیرضا بیرانوند است.

حسین پورحمیدی شماره یک پرسپولیس می شود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  پرسپولیس پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بیست‌وسوم با چند تغییر غیرمنتظره مواجه شده است. سرخپوشان ابتدا با جدایی اوسمار ویرا مجبور به استخدام یک سرمربی جدید شدند و حالا با فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، به‌دنبال یک دروازه‌بان دیگر هستند. با توجه به اتفاقات اخیر و ویدئوی منتشرشده از سوی بیرانوند، به نظر می‌رسد کار او و پرسپولیس تمام شد و فصل آینده یک دروازه‌بان دیگر پیراهن شماره یک این تیم را می‌پوشد. در روزهای اخیر نام چند دروازه‌بان به عنوان گزینه‌های جانشینی بیرانوند مطرح شده و باید دید چه کسی در لیگ برتر بیست‌وچهارم از قفس توری پرسپولیس مواظبت می‌کند.

محمدرضا اخباری

او جدی‌ترین گزینه جانشینی علیرضا بیرانوند است و اگر باشگاه گل‌گهر راضی به صدور رضایتنامه‌اش شود، فصل بعد درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت. محمدرضا اخباری ابتدای فصل گذشته پس از سال‌ها از تراکتور جدا شد و علی‌رغم داشتن پیشنهاد از استقلال، تصمیم گرفت به سیرجان برود. او در گل‌گهر شرایط خوبی داشت و به جز چند اشتباه در مجموع فصل بسیار خوبی را سپری کرد. اخباری فصل گذشته مجموعا 32 بازی در همه رقابت‌ها انجام داد و آمار 14 کلین‌شیت و 29 گل خورده را ثبت کرد. این دروازه‌بان 31 ساله سابقه دعوت شدن به تیم ملی و حضور در اردوها را هم دارد ولی تاکنون بازی ملی نداشته است. در حال حاضر اخباری شانس بیشتری از بقیه دروازه‌بان‌ها دارد تا جایگزین بیرانوند شود.

در سال‌های اخیر بارها بحث حضور امیر عابدزاده در فوتبال ایران مطرح شد ولی او هرگز تمایلی برای ترک فوتبال اروپا نشان نداده است. فرزند اسطوره فوتبال ایران فصل قبل برای ماریتیمو در دسته دوم پرتغال بازی کرد و اکنون با اتمام قراردادش آزاد است. عابدزاده طی 20 بازی در فصل گذشته 14 گل خورد و 9 بار توانست کلین‌شیت کند ولی در نهایت با تیمش موفق به صعود به سطح اول فوتبال پرتغال نشد. او که 11 بازی ملی هم دارد، از زمان حضور قلعه‌نویی در تیم ملی هرگز به اردوها فراخوانده نشده و حضور در پرسپولیس می‌تواند پلی برای بازگشتش به جمع ملی‌پوشان باشد. با این حال هنوز مذاکره جدی بین عابدزاده و پرسپولیس صورت نگرفته و او هم مشغول بررسی پیشنهادات اروپایی‌اش است.

حسین پورحمیدی

او به همراه سیدحسین حسینی رکورددار کلین‌شیت فصل گذشته لیگ برتر بود و توانست در تراکتور 18 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. حسین پورحمیدی شروع خوبی در تراکتور نداشت ولی در ادامه عملکردش بهتر شد و برای تراکتور خوب کار کرد. این دروازه‌بان 26 ساله برای فصل بعد با تراکتور قرارداد دارد ولی اگر بیرانوند راهی تبریز شود، ممکن ساز جدایی کوک کند و دیگر در جمع تراکتوری‌ها باقی نماند. پورحمیدی قبلا یک فصل هم عضو استقلال بود که هرگز فرصت بازی پیدا نکرد. او برخلاف اخباری یک بار هم برای تیم ملی به زمین رفته که در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی بوده است.

پیام نیازمند

دروازه‌بان شماره یک سپاهان گزینه ایده‌آل و رویایی پرسپولیسی‌هاست و احتمال حضورش در جمع سرخپوشان پایین‌تر از دیگر گزینه‌ها به نظر می‌رسد. نیازمند در سال‌های اخیر همیشه عملکرد خوبی داشت و اگر به پرسپولیس برود خیال هواداران این تیم از دروازه راحت می‌شود ولی سپاهان رضایتنامه او را صادر نخواهد کرد و همین موضوع باعث می‌شود جذب این دروازه‌بان شبیه به یک رویا باشد. نیازمند 29 ساله تاکنون 9 بار برای تیم ملی به میدان رفته ولی فصل قبل تحت تاثیر حواشی مربوط به قراردادش نتوانست درخشش همیشگی را تکرار کند و در چند مقطع عملکردش با افت مواجه شد. او در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 31 بازی برای سپاهان انجام داد و آمار 10 کلین‌شیت و 30 گل خورده را داشت.

دروازه‌بان خارجی

پرسپولیس علاوه بر دروازه‌بان‌های داخلی، نیم‌نگاهی هم به گزینه‌های خارجی خواهد داشت تا در صورت نیاز به سراغ یک دروازه‌بان خارجی برود. سرخپوشان پس از بوژیدار رادوشویچ و حواشی مربوط به او دیگر با یک دروازه‌بان خارجی همکاری نداشته‌اند ولی اتفاقات اخیر و جدایی بیرانوند ممکن است باعث شود آن‌ها دوباره با یک گزینه غیرایرانی همکاری کنند. آن‌ها فصل قبل هم به‌دنبال خرید یک دروازه‌بان زیر 23 سال خارجی بودند که این موضوع به سرانجام نرسید و در حال حاضر هم اولویت مدیران باشگاه جذب یک گلر داخلی است. با این موانعی چون تحت قرارداد بودن گزینه‌های داخلی می‌تواند برنامه‌های پرسپولیس را تغییر دهد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار