| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با علیپور، آزادی،‌ لیموچی و اخباری

تیم پرسپولیس برای جانشینی بازیکنان جدا شده خود، با چند بازیکن در حال مذاکره بود و امیدوار است در هفته پیش‌رو از نفرات جدید رونمایی کند.

 آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با علیپور، آزادی،‌ لیموچی و اخباری

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و همچنین بحث جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در همان روزهای نخست نقل‌‌و‌انتقالات، باشگاه پرسپولیس را وارد چالشی بزرگ کرد و تلاش‌ها تا این لحظه برای بازگرداندن ترابی و اسماعیلی‌فر بی‌نتیجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس پس از اطلاع از جدایی قطعی ترابی و بیرانوند، مذاکرات جدی خود را با چند گزینه پیگیری کرده تا هر چه سریعتر با رونمایی از خریدهای جدید فضای هواداری سرخپوشان را آرام کند.

پرسپولیسی‌ها که تا این لحظه فقط موفق به تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری شده‌اند، علاوه بر توافق با چند بازیکن دیگر از جمله سروش رفیعی، عیسی آل‌کثیر و علی نعمتی، به دنبال جذب چند بازیکن سرشناس هستند و مذاکرات جدی با این بازیکنان انجام داده‌اند.

علی علیپور، محمدرضا آزادی،‌ مهدی لیموچی و محمدرضا اخباری چهار بازیکنی هستند که مذاکرات با آنها در مراحل نهایی قرار دارد و پرسپولیسی‌ها امیدوارند حداقل دو بازیکن از بین این چهار نفر را در اوایل هفته آینده رونمایی کنند.

مذاکره پرسپولیس با علی‌ علیپور به دلیل اختلاف مالی فعلاً‌ متوقف شده و قرار است در یکی، دو روز آینده سرنوشت نهایی این انتقال مشخص شود. ظاهراً باشگاه پرسپولیس معتقد است رقم قرارداد علیپور باید کمتر از قرارداد ملی پوشان این تیم باشد و با ارائه پیشنهاد خود، در انتظار پاسخ نهایی این بازیکن است.

مهدی لیموچی و محمدرضا اخباری که گزینه‌های اصلی پرسپولیس برای جانشینی ترابی و بیرانوند به شمار می‌روند، فعلاً با مشکل رضایت‌نامه مواجه‌اند اما باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند مشکل این دو بازیکن را در روزهای آینده حل کند. باشگاه پرسپولیس مذاکره با باشگاه آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان برای دریافت رضایت‌نامه را آغاز کرده است.

محمدرضا آزادی دیگر بازیکن مدنظر پرسپولیس نیز با وجود علاقه‌مندی به حضور در جمع سرخپوشان، توافق‌نامه‌ای را با یک باشگاه اماراتی امضا کرده که باید تکلیف آن ابتدا مشخص شود. آزادی قرار است در روزهای آینده با مذاکره بین باشگاه نساجی و باشگاه اماراتی، وضعیت نهایی خود برای امضای قرارداد با پرسپولیس را به مدیران این باشگاه اعلام کند.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار