| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

استقبال خوب ایرانیان آمریکا از انتخابات ریاست‌جمهوری

رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در واشنگتن از استقبال خوب ایرانیان مقیم آمریکا از انتخابات با وجود مانع‌تراشی برخی معاندین خبر داد.

استقبال خوب ایرانیان آمریکا از انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ ابوالفضل مهرآبادی، رئیس دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن از استقبال خوب ایرانیان مقیم آمریکا از انتخابات با وجود مانع‌تراشی برخی معاندین خبر داد.

مهرآبادی با تاکید بر اینکه عزیزان ما تلاش کردند که 31 حوزه انتخاباتی در آمریکا داشته باشیم، گفت: استقبال خیلی خوبی توسط ایرانیان شده است.

رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در واشنگتن تاکید کرد که متاسفانه معاندین و دشمنان کشور و ایران و دموکراسی با تلاش‌های مذبوحانه‌ای که انجام دادند با اکثر مراکز هتل‌ها تماس گرفتند. 

مهر آبادی ادامه داد: در یک مورد جالب چند خبرنگار صدای آمریکا با هتل تماس گرفتند و تهدید کردند که به کشوری که در حال تحریم هست به چه دلیلی اجازه برگزاری انتخابات داده‌اید. ما وکیل گرفتیم و از آنها شکایت داریم. 

رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در واشنگتن با اشاره به اینکه شوق هموطنان بسیار است و کار به نحو احسنت جلو می‌رود، گفت: البته کمی تظاهرات از طرف گروه‌های مخالف، سلطنت‌طلب و منافقین در مراکز وجود دارد ولی خوشبختانه دوستان در تلاش هستند انتخابات به نحو احسنت در آمریکا برگزار شود.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار