| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: برای بدترین سناریوها آماده‌ هستیم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز خاطرنشان کرد که حزب‌الله برای هر احتمالی آماده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: برای بدترین سناریوها آماده‌ هستیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛شیخ نعیم قاسم در گفت‌وگو با «اسپوتنیک» اظهار داشت: اسرائیل چاره‌ای جز موافقت با شروط حماس ندارد. حماس برخلاف انتظار و خواسته اسرائیل، پس از پایان جنگ نوار غزه نقش مهمی در فلسطین خواهد داشت.

 وی گفت: امکان گسترش جنگ در کوتاه مدت وجود ندارد و حزب‌الله برای بدترین احتمالات آماده است.

این مقام عالی‌رتبه حزب الله تاکید کرد: رویای جنگ برای تضعیف حزب‌الله بی‌نتیجه است، مقاومت قوی است و در برابر اسرائیل پیروز خواهد شد.

 معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به تلاش‌های آمریکایی-اروپایی برای آرام کردن جبهه لبنان با هدف نجات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: پاسخ مقاومت به هیأت‌های آمریکایی و فرانسوی در خصوص بازگشت شهرک‌نشینان به مناطق مرزی یک چیز بود و آن اینکه بدون آتش‌بس در غزه، هیچ بحثی در کار نیست.

در پی تشدید حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی کشورهای غربی از جمله آمریکا و فرانسه اخیراً طرح‌هایی را برای آرام کردن جبهه لبنان با هدف نجات رژیم صهیونیستی مطرح کردند.

طی چند هفته گذشته با شدت گرفتن تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و تداوم حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی، ترس و نگرانی صهیونیست‌ها از احتمال وقوع جنگی دیگر در کنار ادامه جنگ در نوار غزه، بیشتر شده است؛ به همین دلیل مقامات این رژیم تهدیدهای توخالی خود علیه لبنان و حزب‌الله را تشدید کرده‌اند.

 

منبع : اقتصادنیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار