| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

موافقت شورای برون‌مرزی با حضور گاریدو در پرسپولیس

​با اعلام محمد شروین اسبقیان، شورای برون مرزی با حضور سرمربی اسپانیایی پرسپولیس موافقت کرده است.

موافقت شورای برون‌مرزی با حضور گاریدو در پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمد شروین اسبقیان در خصوص صدور مجوز گاریدو مربی اسپانیایی تیم پرسپولیس از سوی شورای برون مرزی گفت: با کلیات این موضوع موافقت شده است. مسائل اداری مانده که آن‌ها هم حل می‌شود.

معاون وزارت ورزش در مورد زمان اردوی تیم پرسپولیس در هلند نیز گفت: در رابطه با این مسائل نمی‌دانم و باید با ما مکاتبه کنند. تا امروز در این مورد چیزی ندیدم. مگر دوستانم در دفتر مشترک دیده باشند.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش مخالفتی با اردو‌های خارج از کشور ندارد، گفت: خیر وزارت سفر‌ها را بررسی و کارشناسی می‌کند و مسائل خاصی با حضور تیم‌ها در اردو‌ها نداریم. مدیریت باشگاه‌ها وقتی تصمیم می‌گیرند در شورای برون مرزی بررسی می‌شود و مشکلی نیست.

معاون وزارت همچنین در مورد غیبت کاندیدا‌های فدراسیون ووشو و شائبه شکایت به دیوان عدالت اداری گفت: هر عزیزی می‌تواند نقطه نظراتی داشته باشد و به مراجع زیرصلاح شکایتی تنظیم کند، اما چیزی که من به عنوان مسئول برگزاری مجامع و به عنوان معاون قهرمانی می‌خواهم بگویم این است که هیچ ابهامی در برگزاری این انتخابات نیست و تمام مسائل به صورت قانونی انجام شده است و صدیقی به عنوان رئیس قانونی فدراسیون ووشو رسمیت دارد و حکم او هم قطعا امروز صادر می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار