| کد مطلب: ۱۱۳۵۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

اتهام جدید اسرائیل به ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی قاچاق تسلیحات به کرانه باختری از سوی ایران شد.

اتهام جدید اسرائیل به ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ فرو رفتن ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه، تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، خطر گسترش منازعه به سایر مناطق خاورمیانه، و حملات گسترده از عراق، سوریه، لبنان، و یمن به سرزمین‌های اشغالی، مقامات تل آویو را مجبور به فرافکنی و مطرح ساختن اظهار نظرهای ساختگی برای فریب افکار عمومی کرده است.

بر این اساس، یسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها و اتهامات بی اساس مقامات تل آویو علیه ایران، تهران را متهم به مداخله در اتفاقات رخ داده در کرانه باختری کرد.

کاتز در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ایران اقدام به قاچاق سلاح از سوریه به اردن و از آنجا به کرانه باختری می‌کند. این تسلیحات به ویژه به دست فلسطینیان در اردوگاه آوارگان در کرانه باختری می‌رسد.

در ادامه این پیام آمده است: تشکیلات خودگردان فلسطین در مقابله با این اقدامات ناتوان است. این در حالی است که قاچاق تسلیحات حتی حیات تشکیلات خودگردان را نیز به مخاطره انداخته است.

وی در ادامه با توجیه توحش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، تاکید دارد: از این رو، از جنبه تهاجمی، اسرائیل باید به طور قاطع با این ساختارهای تروریستی مقابله کند که اکنون در حال انجام چنین کاری است. از جنبه تدافعی نیز، ما باید اقدام به کشیدن موانع مرزی در مرز میان کرانه باختری و اردن به منظور جلوگیری از رسیدن تسلیحات پیشرفته ایرانی به فلسطینیان کنیم.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پایان از کشورهای غربی خواست با تقویت اردن به این کشور توانایی کنترل مرزهای خود را بدهند.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار