| کد مطلب: ۱۱۳۵۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

نکونام از هواداران عذرخواهی کرد/بلند می‌شویم و تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال به هواداران این تیم وعده داد، آبی‌پوشان تا هفته آخر لیگ برتر برای قهرمانی خواهند جنگید.

نکونام از هواداران عذرخواهی کرد/بلند می‌شویم و تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ابتدا از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم، من هم مثل آنها ناراحت هستم و شرایطی نیست که بخواهم در مورد مسائل فنی و همینطور اتفاقاتی که از قبل از بازی شروع شده بود، صحبت کنم. در شرایطی که بازی خوبی انجام می‌دادیم، نباید غافلگیر می‌شدیم، اما مسئولیت این تیم صفر تا صد با من است. سال گذشته نیز در هفته سوم شکست خوردیم و بلند شدیم و تا روز آخر در کورس قهرمانی بودیم.

وی در ادامه افزود: قطعاً این تیم بلند می‌شود و قوی‌تر و بهتر به راهش ادامه می‌دهد. امیدوارم با تغییرات زیادی که داشتیم و هماهنگی که نداریم تعطیلات لیگ کمک کند مصدومان برسند و بازیکنان هماهنگ شوند. چیزی که برای من مهم است، هواداران هستند و به آنها قول می‌دهم تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: تمام مسئولیت فنی بازی با من است. هواداران توجه داشته باشند این تیم تغییرات زیاد داشته است و باید زودتر هماهنگ شویم. تکرار می‌کنم سال گذشته نیز هفته سوم شکست خوردیم، اما بلند شدیم. این قول را می‌دهم تیم ما تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگد و تلاش می‌کنیم قهرمان شویم. نیاز به حمایت هواداران، باشگاه و تمرکز روی کارهای بیرونی داریم.

 جواد نکونام پس از پایان صحبت‌هایش از خبرنگاران عذرخواهی و نشست خبری را ترک کرد.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار