| کد مطلب: ۱۱۳۵۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

معرفی منطقه ییلاقی سرسبز مناسب خرید ویلا در کرج : سرخاب تهراندشت

برای کسانی که قصد خرید ویلا در یک منطقه خوش آب هوا در کرج را دارند و می خواهند که نزدیک به تهران باشد یکی از گزینه های ایده آل تهراندشت است ، سرخاب نیز یکی از 17 روستای همین منطقه است ، تهراندشت منطقه ای ییلاقی در دامنه رشته کوه های البرز است و جز شهرستان ساوجبلاغ می باشد و در فاصله 70 کیلومتری غرب تهران و 30 کیلومتری غرب کرج واقع شده است ، این منطقه دارای آب و هوای معتدل است و وجود منابع اب زیر زمینی فراوان باعث شده تا باغات این منطقه زبان زد باشد .

معرفی منطقه ییلاقی سرسبز مناسب خرید ویلا در کرج : سرخاب تهراندشت

حتما می دانید که ساخت و ساز ویلا همواره در مناطق خوش آب و هوا بوده است ، که ربطی به گذشته و حال هم ندارد ! استان البرز به عنوان یکی از سرسبزترین و زیباترین مناطق کشور، توجه بسیاری از افراد را برای طراحی و ساخت ویلا جلب کرده است. اگر محل سکونت شما به میزان دلخواه و ایده‌آل نیست، انتخاب بهترین مناطق اطراف کرج برای ساخت ویلا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. انتخاب منطقه مناسب اولین قدم در فرآیند ساخت ویلا است. وقتی تصمیم به خرید زمین یا ویلا می‌گیرید، باید به دقت بهترین مناطق اطراف کرج را بررسی کنید.

سرمایه گذاری روی ویلا و زمین

با خرید ویلا در تهراندشت شما می توانید علاوه بر استفاده از ویلا ، تفریح و استراحت از یک سرمایه گذاری مطمئن برخوردار باشید ، تهراندشت منطقه ای بکر و سرسبز همواره بازار گرمی را برای خرید و فروش داشته است ، حتی در رکود مطلق ملک و املاک خرید و فروش در اینجا همواره رونق خوبی داشته است .

تهراندشت 2

قیمت زمین در تهراندشت

همانطور که گفتیم تهراندشت منطقه ای شامل 17 روستا است (که بهترین آنها روستای سرخاب می باشد. ) همین موضوع سبب شده تا رنج قیمتی مختلفی برای آن تعریف شده باشد به صورتی که برای هر متر مربع زمین در تهراندشت از متری 1 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان قیمت گذاری شود . البته این قیمت عرف بازار برای یک زمین غیرتجاری است ، اگر قصد ساخت و ساز در یک قطعه زمین داشته باشید بهتر است سراغ زمین های خیلی ارزان در تهراندشت نروید ، قیمت زمین در تهراندشت به عوامل مختلفی اعم از نزدیکی به جاده ، مجوز ساخت ، داخل بافت ، خارج بافت ، دسترسی ، امکانات ، منطقه ، میزان سرسبزی و درختان و... دارد.

سرخاب نگین ساوجبلاغ کرج

سرخاب همچون جواهری در منطقه تهراندشت و شهرستان ساوجبلاغ می درخشد ، و می توان گفت بهترین روستای تهراندشت نیز هست که از دیرباز مورد توجه پایتخت نشینان بوده است ، وجود محله هایی همچون تهران ویلا ، شهرک کارینا و... گواه همین موضوع است ، خرید ویلا در سرخاب نیز می تواند یک سرمایه گذاری امن و استفاده از هوای دلچسب و سرسبز باشد .

تهراندشت 3

این روستا دارای ویلایی فاخر و جذاب است که مورد توجه خریداران بسیاری قرار گرفته و موجب محبوبیت و معروفیت آن نیز شده است به طوری که اغلب تهراندشت را با نام سرخاب می شناسند ، داشتن ویلا در سرخاب مزایای بسیاری دارد ، از سرمایه گذاری سودده گرفته تا لذت استفاده از چشم‌انداز‌های طبیعی ، باغ‌ها و درخت‌های سر فلک کشیده سرخاب همه باعث شده تا سرخاب در میان همه محبوب باشد ، ویلا‌های سرخاب در همه جا زبان‌زد هستند ، بی‌دلیل نیست که سرخاب به نگین ساوجبلاغ (یعنی سرزمین چشمه‌های آب سرد ) معروف است.

فراوانی آب در تهراندشت کرج

منطقه تهراندشت از سفره های آب زیر زمینی بسیاری برخوردار است که دلیل آن نیز قرارگیری در پایین دست رشته کوه های البرز است که برف و باران آمده در این کوه های زیبا همه به سفره‌های آب زیر زمینی و آبخوان های این منطقه نفوذ می کند ، طوری که با حفر کمتر از 10 متر چاه به این منابع دسترسی خواهید داشت . و این موضوع سبب شده تا این منطقه به این اندازه سرسبز و زیبا باشد ، فراوانی مایه حیات از برجسته ترین و مهمترین ویژگی های است تهراندشت است که زبان زد خاص و عام است .

تمام این موارد را گفتیم که بگوییم وجود آب است که به تهراندشت ، سرخاب ، سعیدآباد و تمام روستاهای دیگر آن ارزش و هویت می بخشد چرا که زمین بدون آب یک بیابان بی آب و علف است و یک ویلای استخردار و همچنین باغات و زمین های زراعی نیاز به آب خواهند داشت.

خاک حاصل خیز اراضی تهراندشت کرج

آب و خاک دو عنصر جدایی ناپذیر از هم هستند که حاصل این دو زیبایی های بی نظیری را رقم خواهد زد و حاصلخیزی خاک هم از دیگر ویژگی های تهراندشت است و وجود آن بستر وجود باغات و زمین های زراعی را فراهم کرده است ، و عمده دلیل آب هوای معتدل آن نیز همین وجود آب و درختان است .

آب و هوای تهراندشت

تهراندشت دارایی آب و هوای معتدل کوهستانی است ، تجربه خود بنده از ویلا آتا villaata.ir در مقایسه دمای هوا در تهراندشت و مراکز شهر کرج و تهران اختلاف دمای 6 درجه بوده است ، طوری که در تهران کرج نیاز به استفاده از کولر ماشین بوده و در تهراندشت نیازی به روشن بودن کولر خودرو نبوده است.

برخورداری تهراندشت از مقدار مناسب نور خورشید

خورشید سوزان و خورشید بی جان هر دو به یک اندازه بد هستند ، بهره مندی از نور و گرمای خورشید از مزیت های مهم دیگر اینجاست ، استفاده از استخر روباز تابستانی زیر نور خورشیدی که مهربانانه می تابد لذت بخش خواهد بود که از ویژگی های مبرم دیگر تهراندشت است و نیز برای گیاهان و درختان نیز لازم است.

نزدیکی به تهران و کرج و راه های مواصلاتی

از دیگر مزایای مثبت تهراندشت موقعیت جغرافیایی خوب آن است که باعث رفت و آمد راحت به اینجا شده است ، فکر کنید برای رسیدن به ویلای خود ساعت ها در جاده ها باشید قطعا برای تفریح یکی دو روزه مناسب نخواهد بود ، دقیقا مانند موقعیت شمال کشور!  این منطقه در هم جواری شهر هایی مانند تهران ، کرج ، قزوین و هشتگرد قرار دارد که ترافیکی روان و راحت دارد و با یک ساعت رانندگی از تهران و 20 دقیقه از کرج به آن خواهید رسید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار