| کد مطلب: ۱۱۳۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

قیمت همستر کامبت واقعا چقدر خواهد بود؟

توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه هشت هزار و ۲۶۰ تومان ارزش دارد، اما تجربه نات‌کوین و داگز نشان می‌دهد به این عدد نباید امید زیادی داشته باشیم

قیمت همستر کامبت واقعا چقدر خواهد بود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ همستر کامبت بعد یک هفته جنجالی احیا شد و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد، باید هفته اول مهر ۱۴۰۳ در صرافی‌های ارز دیجیتال آفتابی شود.

اخبار نگران‌کننده‌ای که هفته اول شهریور امسال درباره احتمال مرگ همستر کامبت به گوش می‌رسید، رسما توسط تیم پشتیبانی تکذیب شد و حالا قرار است پنجم مهر شاهد فهرست شدن توکن همستر در صرافی‌های ارز دیجیتال باشیم. قیمت همستر کامبت تا روز موعد مشخص نیست، اما در بازار پیش از عرضه هر توکن همستر حدود هشت هزار و ۲۶۰ تومان ارزش دارد. البته مثل روندی که برای نات‌کوین و داگز رخ داد، از همین الان می‌توانیم انتظار رقم‌های کمتری برای قیمت همستر کامبت داشته باشیم.

همستر کامبت احیا شد

همستر کامبت پنج مهر امسال در صرافی‌های معتبر و بازار رسمی فهرست می‌شود. این جدیدترین وعده تیم پشتیبانی همستر کامبت است و بعد تقریبا یک هفته از انتشار شایعاتی درباره مرگ همستر، حالا خبر جدیدی برای گیمر‌ها و طرفداران مخابره شده است.

تاریخ فهرست شدن همستر کامبت در سه ماه گذشته یکی از ابهام‌های پررنگ ماجرا به حساب می‌آمد و تیم پشتیبانی یا همان مدیران تون‌کوین تاریخی درباره زمان دقیق فهرست شدن همستر اعلام نمی‌کردند. حالا طبق اعلام کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام، توکن این بازی روز ۲۶ سپتامبر یا به تاریخ خودمان پنجشنبه پنج مهر در صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست خواهد شد.

توکن همستر نیز احتمالا با نزدیک شدن به تاریخ پنج مهر بین گیمر‌ها توزیع می‌شود و تکلیف یکی دیگر از ابهام‌های برجسته همستر کامبت روشن خواهد شد. موضوعی که هنوز به شکل رسمی درباره آن صحبت نشده و واقعا کسی نمی‌داند در همستر کامبت تعداد سکه‌ها اهمیت دارد یا فاکتور‌های دیگری می‌تواند ارزش دارایی گیمر‌ها را بالا ببرد.

همستر کامبت تا قبل اعلام رسمی از سوی تیم پشتیبانی درباره اتفاقات روز پنج مهر، هفته نگران‌کننده‌ای ر اپشت سر گذاشت. طوریکه مدیر پروژه سیمپل یعنی یکی دیگر از ایردراپ‌های تلگرامی، از اختلافات درون‌تیمی همستر کامبت و احتمال کنار رفتن پروژه همستر خبر داده بود. تیم همستر کامبت، اما نهایتا بعد یک هفته از مطرح شدن این شایعات، تاریخ جدیدی برای عرضه توکن در صرافی‌ها اعلام کرد و حالا خیلی‌ها دنبال کسب اطلاعات جدیدی درباره قیمت همستر هستند.

قیمت همستر کامبت؛ فعلا هشت هزار و ۲۶۰ تومان

قیمت همستر کامبت فعلا مشخص نیست و عدد و رقم‌هایی که الان درباره قیمت همستر کامبت در سایت‌های جورواجور می‌بینید، جنبه رسمی ندارد.

قیمت همستر کامبت تا زمان فهرست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال کشف نمی‌شود و تا الان فقط بحث کشف قیمت همستر در بازار پیش از عرضه مطرح است.

بازار پیش از عرضه یا به قول تریدر‌های حرفه‌ای، پری‌مارکت فقط کشف قیمت اولیه را میزبانی می‌کند. نهایتا قیمت همستر کامبت بعد عرضه در صرافی‌ها می‌تواند تفاوت زیادی با چیزی که الان در بازار پیش از عرضه شاهد هستیم، داشته باشد.

همستر کامبت نیز اولین بار نیمه دوم تیرماه امسال یعنی تقریبا دو ماه قبل در بازار پیش از صرافی Gate.io آفتابی شد و همان روز‌های اول نوسان چشمگیری بین دو محدوده ۰.۰۰۱ دلار تا ۰.۱۶ دلار داشت. بازه‌ای که به پول ما بین ۵۹ تومان تا ۹ هزار و ۴۴۰ تومان است.

قیمت همستر کامبت بعد گذشته دو ماه حضور در بازار پیش از عرضه حالا طبق آخرین کشف‌ها به ۰.۱۴ دلار رسیده و می‌توانیم هر توکن را با احتساب نرخ امروز دلار، معادل هشت هزار و ۲۶۰ تومان بدانیم.

قیمت همستر البته در صرافی‌های ارز دیجیتال و بعد فهرست شدن رسمی، می‌تواند مثل داگز تفاوت زیادی با بازار پیش از عرضه داشته باشد. هفته اول شهریور، توکن داگز در صرافی‌ها آفتابی شد و همان روز اول، تا ۲۵ درصد زیر قیمت کشف شده در بازار پیش از عرضه قیمت خورد. اتفاقی که زیر ساه جو فروش بالا، مشابه آن را برای نات‌کوین هم شاهد بودیم.

همستر کامبت مسیر نات‌کوین را ادامه می‌دهد؟

همستر کامبت از هر جهت شباهت زیادی به نات‌کوین دارد. هر دو از از تلگرام و تیم تون‌کوین پشتیبانی می‌شوند و سر و شکل جمع‌آوری امتیاز، سکه، توکن یا هر اسم دیگری در این بازی، از مسیر Tap To Earn می‌گذرد.

نات‌کوین قبل همستر گیمر‌های زیادی را با ترفند ضربه روی صفحه بازی، سرگرم کرد و نهایتا ۲۷ اردیبهشت امسال به شکل رسمی در صرافی‌های ارز دیجیتال حاضر شد. جو فروش نات‌کوین در عرض ۴۸ ساعت، حکم ریزش ۶۰ درصدی قیمت نات‌کوین را امضا کرد، اما در ادامه راه نات‌کوین تا نیمه خرداد بدون توقف در مسیر صعودی قدم برداشت.

نات‌کوین حالا از نیمه خرداد امسال تا الان روند نسبتا آرامی داشته و کسی از ادامه مسیر NOT خبر ندارد. همستر کامبت نیز احتمالا روندی مشابه نات‌کوین و داگز در پیش می‌گیرد و زیرسایه حجم فروش بالا در روز‌هایی ابتدایی بعد فهرست شدن در صرافی‌ها، در مسیر نزولی قرار می‌گیرد.

 

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار