| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

طرح حمله ستاد انتخاباتی ترامپ به معاون بایدن

کمپین انتخاباتی ترامپ طرح حمله به هریس را به عنوان محتمل‌ترین گزینه پیشنهادی برای جایگزینی با بایدن بررسی می‌کند.

طرح حمله ستاد انتخاباتی ترامپ به معاون بایدن

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در آمریکا طرح حمله به کامالا هریس، معاون جو بایدن را که احتمال آن می‌رود در صورت خروج رئیس‌جمهور آمریکا از رقابت‌های انتخاباتی به عنوان نامزد اصلی حزب دموکرات معرفی شود، بررسی می‌کند.

به گزارش نیویورک پست قرار است طرح انتقاد از هریس به واسطه تبلیغات و نظرسنجی‌های گسترده انجام گیرد. با این پیش‌فرض که معاون رئیس‌جمهور آمریکا، محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی با بایدن محسوب شده و در صدر فهرست دموکرات‌ها قرار دارد.

طبق گفته دو منبع ناشناس، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ تلاش زیادی برای حمله به کامالا هریس کرده و مدارک زیادی برای انتقاد از عملکردش چه در دوران معاونت ریاست‌جمهوری و چه دوران قبل از آن آماده کرده است که در صورت کنار رفتن بایدن از رقابت‌ها، این مدارک را علیه گزینه پیشنهادی منتتشر می‌کند.

علاوه بر این گفته شده، تیم تحقیقاتی ترامپ پرونده‌های مشابهی را در مورد سایر دموکرات‌هایی که از آنها به عنوان یک گزینه پیشنهادی برای جایگزینی با بایدن یاد شده است، تهیه کرده است. با این حال طبق گفته این دو نفر، توجه اصلی بر روی خانم هریس متمرکز شده است.

این پیش‌فرض در مورد هریس وجود دارد که در صورت کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری، وی به عنوان مهم‌ترین گزینه پیشنهادی، نامزد نهایی حزب دموکرات در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا خواهد شد و به اعتقاد بسیاری نادیده گرفتن هریس می‌تواند با از دست دادن آرای سیاه‌پوستان در این کشور همراه شود.

در مقابل، برایان فالون، سخنگوی ستاد انتخاباتی هریس در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از مواضع ترامپ علیه معاون رئیس‌جمهور آمریکا وی را به دروغ‌گویی علیه کامالا هریس متهم کرده است.

فالون در حمایت از هریس عنوان کرده که او در تمام دوران حرفه‌ای فعالیت خود در مقابل کلاهبرداران و جنایاتکارانی مانند ترامپ ایستادگی کرده است و اکنون دروغ‌های ترامپ مانع از تداوم فعالیت‌هایش در این زمینه نمی‌شود.

ترامپ پیشتر در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در میامی با اشاره به سوابق فعالیت هریس از وی به عنوان فردی نالایق و ناشایست برای جایگزینی با بایدن یاد کرده و همچنین او را به تلاش برای پنهان کردن مشکلات شناختی رئیس‌جمهور آمریکا متهم کرده بود.

به تازگی نیز نامزد حزب جمهوری‌خواه شکست هریس را از شکست بایدن آسان‌تر خوانده و ادعا کرده بود این اقدام را به سادگی انجام خواهد داد.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار