آئین تکریم و معارفه در بیمه میهن
آئین تکریم سرپرستان مدیریت امور شعب و نمایندگان؛ بازاریابی و فروش و دو تن از مشاوران بیمه میهن و معارفه مدیران جدید امور شعب و نمایندگان و بازاریابی و فروش و مناقصات این شرکت امروز با حضور سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار گردید.
![آئین تکریم و معارفه در بیمه میهن](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/N2E4OTEI608d/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2eXfoTG9eTm0/N2E4OTEI608d.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در ابتدای این مراسم عباسعلی فراشیانی معاون فنی به طرح و بیان مسائل و عملکرد حوزه فنی شرکت پرداخت و هر یک از مدیران نیز دیدگاههای خود را در مورد مسائل جاری شرکت بیان کردند و سپس مدیرعامل توصیه ها و راهکارهای لازم را برای برون رفت از چالش ها و رفع و رجوع مسائل بیمه میهن بیان کرد.
سیدهادی شیخ الاسلامی اهمیت موضوع وصول مطالبات را برای شرکت مورد تأکید قرار داد و گفت: پیشگیری مهم تر از درمان است و شبکه فروش باید سعی کنند حتی المقدور از ایجاد مطالبات و طلب جلوگیری نمایند تا شرکت گرفتار وصول آن نشود. وی افزود در اصل، شعبه یا نماینده صادر کننده بیمه نامه مسئول و متولی وصول حق بیمه است و باید در وصول آن مسئولیت پذیر و محق باشد و سپس در صورت ایجاد طلب، کمیته وصول مطالبات بجد به دنبال مطالبات ایجاد شده و بیمه نامه های منقضی شده برود و با نهایت متانت و مشتری مداری، مطالبات را که پیگیری آن وظیفه همه ماست، پیگیری و وصول نماید .
مدیرعامل بیمه میهن همچنین از آماده سازی زیرساخت های آی تی و حوزه نرم افزاری شرکت خبر داد و گفت عصر دیجیتال با سرعتی سرسامآور در حال حرکت است و آینده و بقای شرکت های بیمه را تحت تأثیر قرار داده و جایگزین شیوههای سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روشهای ارتباطی رو به زوال است و جوابگوی مسائل نیست و کسانی که همگام با رشد روزافزون فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصتهای جدید عصر دیجیتال استفاده نمایند، برنده این میدان خواهند بود.
شیخ الاسلامی از سوی دیگر نقش بارش و بارور کردن افکار را در تصمیم سازی مدیران ستادی و شعب حائز اهمیت دانست و با اشاره به اهمیت توسعه بازار و شبکه فروش در یک بنگاه اقتصادی و برنامه های این شرکت در زمینه ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش گفت: شبکه فروش نقش مهم و بسزایی در شناسائی و توسعه بازارهای جدید و پیشرفت و تعالی یک مجموعه اقتصادی دارد و از مسئولان و همکاران این حوزه خواست تا با توجه به راهبردها و چشم اندازهای بیمه میهن در جهت توسعه و افزایش سهم از بازار تلاش نمایند.
در ادامه این مراسم؛ مدیرعامل از خدمات و زحمات رسول آریانپور مشاور مدیرعامل، سیدمجتبی کریمی سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی سرپرست مدیریت بازاریابی و فروش و علیرضا زراعی مشاور معاون فنی در امور بیمه های درمان با توجه به شرایط پیش آمده و اتمام مأموریت آنها، تشکر و قدردانی کرد و عادل افشاری را به عنوان مدیر بازاریابی، فروش و مناقصات و میثم مولایی را نیز به عنوان مدیر امور شعب و نمایندگان معرفی و احکام آنها را ارائه کرد.
ارسال نظر