| کد مطلب: ۱۱۲۵۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد

افشین علیار:

جوکر ابرزباله و ابرفاجعه است!

عرضه فصل جدید «جوکر» در شبکه نمایش خانگی مدتی است که آغاز شده است اما با همین دو سه قسمت اولیه انتقادهای زیادی را روانه خود کرده است.

جوکر ابرزباله و ابرفاجعه است!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بخش زیادی از انتقادها در قسمت اول به بازیگران و هنرمندانی مربوط می‌شد که در قسمت اول حاضر شدند و پیش از آن در دیگر برنامه‌ها و رئالیتی شوهای شبکه نمایش خانگی هم حضور داشتند و حضورشان اتفاق ویژه ای برای این برنامه نبود. نکته دیگر نبود طراحی ویژه برای خندیدن یا حتی نخندیدن افراد بود و اینکه برنامه بیشتر روی یک سری ایده‌های تکراری و کلیشه‌ای مثل حرکات موزون متمرکز شده است.

انتقادات به «جوکر» این هفته هم ادامه پیدا کرد و این بار به جای کاربران و رسانه‌ها از طرف برخی منتقدان سینمایی این ایرادات مطرح شد. کیوان کثیریان و افشین علیار منتقدان سینمایی هر یک در صفحات شخصی خود به با نقدهای تندی به این مجموعه واکنش نشان دادند. کیوان کثیریان کلیدواژه‌هایی مثل شوخی‌های جنسی رکیک، لودگی‌های سطح پایین و … را به این مجموعه ارجاع داده بود. افشین علیار نیز با اشاره به اینکه فقط ۲۰ دقیقه از قسمت اول این مجموعه را دیده است آن را ابرزباله و ابرفاجعه خواند.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار