| کد مطلب: ۱۱۲۵۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

محسن تنابنده و پیمان قاسمخانی در فیلم رامبد جوان

بالاخره طلسم قسمت دوم فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» شکست و جمعه 8 تیر، اعلام شده قرار است به‌زودی توسط رامبد جوان جلوی دوربین برود. درحال حاضر پیمان قاسم‌خانی مشغول نگارش فیلمنامه است و خودش به همراه محسن تنابنده، بازیگران اصلی آن خواهند بود.

محسن تنابنده و پیمان قاسمخانی در فیلم رامبد جوان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، «سن‌پطرزبورگ» سال 1388 به کارگردانی بهروز افخمی براساس فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی ساخته شد و بعد از استقبال گسترده از این فیلم اعلام شد «سن‌پطرزبورگ2» هم ساخته می‌شود. با این حال علی‌رغم تمایل حمید اعتباریان، تهیه‌کننده این فیلم به ساخت قسمت دوم، هیچ وقت موقعیتش فراهم نشد.

اولین‌بار سال 1392 بود که حمید اعتباریان، تهیه‌کننده «سن‌پطرزبورگ» از تولید قسمت دوم این فیلم صحبت به میان آورد. آن زمان محسن تنابنده مشغول بازی در سریال «شاهگوش» داوود میرباقری بود و اعتباریان در این باره توضیح داده بود که فیلم به کارگردانی بهروز افخمی تولید می‌شود و قرار است تا پایان بازی محسن تنابنده در پروژه میرباقری صبر کنند.

مدتی بعد اعلام شد که به خاطر مشغله‌های زیاد پیمان قاسم‌خانی امکان تولید آن وجود ندارد و «سن‌پطرزبورگ» یک سال بعد کلید می‌خورد که عملا چنین اتفاقی نیفتاد.

سال 1398 اعتباریان اعلام کرد که فیلمنامه این اثر توسط پیمان قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله نوشته می‌شود و بخش مهمی از آن در روسیه فیلمبرداری خواهد شد. بعد از این اما در مصاحبه دیگری توضیح داد: «این روزها پیمان قاسم‌خانی مشغول ساخت «خوب، بد، جلف ۲» است و منتظرم کارهای ساخت فیلمش تمام شود و بعد نگارش فیلمنامه «سن پطرزبورگ ۲» از سر بگیرد چرا که در حال حاضر فیلمنامه این اثر ناقص است و تنها طرحی از آن را در دست داریم و دلم هم نمی‌آید که نگارش «سن پطرزبورگ ۲» را به کس دیگری بسپارم.»

دیگر خبری از تولید فیلم نبود تا اینکه سال گذشته، اعتباریان اعلام کرد بعد از به پایان رسیدن تولید «ملاقات با جادوگر» حتما این پروژه را به جریان خواهد انداخت. همان زمان بهروز افخمی در مصاحبه‌ای گفت: «خیلی جدی نگیرید. آقای اعتباریان هر چند وقت یک بار این جمله را می‌گوید و بعد هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. البته اگر قرار باشد این طور که گفتند در چند ماه آینده این کار را کلید بزنند، قطعا من کارگردانش نیستم اما خیلی هم باورم نمی‌شود که این بار هم قرار باشد چنین کاری اتفاق بیفتد.»

او تاکید کرده بود که به خاطر اشتغال فراوان دو کاراکتر اصلی آن یعنی پیمان قاسم‌خانی و محسن تنابنده، هماهنگی برای بازی آنها در این پروژه کاری نشدنی است و به خاطر دستمزد گران این دو بازیگر صرفه اقتصادی هم ندارد.

حالا در خبری اعلام شده که کارگردانی قسمت دوم این فیلم به جای بهروز افخمی به رامبد جوان واگذار شده است. پیمان قاسم‌خانی هم‌اکنون نگارش این فیلم را شروع کرده است و احتمالا فیلمبرداری این کار پایان سال آغاز خواهد شد. محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی نقش‌های اصلی این کمدی را بازی می‌کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار