| کد مطلب: ۱۱۲۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

بیرانوند رفیق قدیمی اش را واسطه کرده برود استقلال!

اخبار و شایعات پیرامون دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس همچنان یکی از مهمترین اتفاقات فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

بیرانوند رفیق قدیمی اش را واسطه کرده برود استقلال!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  پس از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و ماجراهای مربوط به اظهار پشیمانی اش این موضوع مطرح شد که او قصد دارد به هر طریقی که شده در پرسپولیس بماند اما ظاهراً این بار مدیران باشگاه پرسپولیس حاضر به تکرار اتفاقات تابستان ۱۴۰۲ نیستند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب هواداران تیم پرسپولیس در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر با مذاکره مستقیم با باشگاه رقیب یعنی استقلال شرایط سختی را برای پرسپولیس و هوادارانش به وجود آورد. از طرفی این ذهنیت را ایجاد کرد که با توجه به سوابق همکاری اش با علیرضا منصوریان در باشگاه نفت تهران و خاطرات منتشر شده از وی در رابطه با علاقه‌اش به تیم آبی تهرانی در دوران نوجوانی، بیرانوند در صدد است تا به نوعی بخشی از فوتبالش را هم در تیم آبی پایتخت سپری کند .

حالا و در وضعیتی که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قرار است ظرف امروز یا فردا تصمیم نهایی درباره علیرضا بیرانوند را اتخاذ و خبرش را به شکل رسمی رسانه‌ای کند شایعاتی پیرامون باشگاه استقلال و پیوستن این دروازه‌بان به جمع آبی‌پوشان مطرح شده است.

جدایی احتمالی حسینی شبیه به وریا و عارف

بعد از ماجراهای مربوط به کمیته اخلاق و سید حسین حسینی و موضوع جدایی احتمالی این دروازه‌بان از استقلال گفته می‌شود باشگاه استقلال برای فصل بعد به دنبال یک دروازه‌بان خوب داخلی یا خارجی است تا رکورد فصل قبل یعنی کمترین گل خورده را با آن تکرار کند.

به یاد داریم پیش از جدایی وریا غفوری و عارف غلامی نیز صحبت‌هایی شبیه به مطالب امروز در رابطه با سید حسین حسینی در رسانه‌ها مطرح شد تا کم کم این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و این دو بازیکن از استقلال دور و دورتر شدند. حالا و در شرایطی که هنوز هیچ مسئولی در باشگاه استقلال قاطعانه از ادامه همکاری با حسینی حرف نمی‌زند بحث پیوستن بیرانوند به استقلال بار دیگر داغ شده است.

درب باشگاه استقلال برای بیرو باز است

افراد نزدیک به راس هلدینگ خلیج فارس در این باره خبر می‌دهند به بیرانوند قول قطعی داده شده در صورت تمایل و یا عدم ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس، درب باشگاه استقلال رو به این دروازه بان باز است و بیرانوند می‌تواند سال‌های پایانی فوتبالش را با پوشیدن دستکش‌های تیم استقلال پشت سر بگذارد.

شاید پرسپولیس، شاید خارج!

با توجه به سوابق و علایق بیرانوند و اتفاقات مربوط به پایان فصل بیست و دوم و مذاکرات جدی این دروازه‌بان با حجت کریمی - مدیرعامل وقت باشگاه - بعید نیست ظرف روزهای آینده بزرگترین بمب فوتبالی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر ۲۴ رقم خورده و علیرضا بیرانوند به تیم استقلال بپیوندد. تنها اتفاقاتی که ممکن است این انتقال را لغو کند تغییر عقیده ناگهانی هیأت مدیره پرسپولیس و ادامه همکاری با بیرو است که بعید به نظر می رسد و حضور البته احتمالی بیرانوند در لیگ های خارجی مانند ترکیه است.

یادآور می‌شود؛ پیش از این محمد محمدی دروازه‌بان تیم پرسپولیس نیز این تجربه را داشته و از تیم پرسپولیس به استقلال منتقل شده است. او هم در همان برهه ملی پوش بود و از استقلال نیز به تیم ملی دعوت شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار