| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

اعلام آراء تفکیکی/ پزشکیان در این استان هم پیشتاز شد

ستاد انتخابات استان زنجان آرای تفکیکی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان را اعلام کرد که مشارکت بیش از ۴۶ درصدی زنجانی ها را نشان می دهد.

اعلام آراء تفکیکی/ پزشکیان در این استان هم پیشتاز شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ ستاد انتخابات استان زنجان آرای تفکیکی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان را اعلام کرد که بر این اساس:

مسعود پزشکیان: ۱۹۵۱۶۵ رأی، سعید جلیلی: ۱۳۲۴۰۹ رأی، محمد باقر قالیباف: ۴۸۴۷۹ رأی و مصطفی پورمحمدی: ۳۱۵۱ رأی کسب کردند.

شهروندان زنجانی مشارکت ۴۶/۰۲ درصدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند.

هیچ تخلف انتخاباتی در همدان گزارش نشد

حسن رضانیا ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب‌رسانه گفت: انتخابات در جمهوری‌اسلامی همیشه سالم و رقابتی برگزار شده است و رأی را امانت مردم شریف می‌دانیم.

رضانیا با اشاره به اینکه در استان همدان آرای نامزدهای انتخابات به ترتیب کسب بالاترین رأی به شرح ذیل است، گفت: سعید جلیلی ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رأی، مسعود پزشکیان ۱۹۹ هزار و ۴۴۶ رأی، محمدباقر قالیباف ۷۶ هزار و ۵۸۳ رأی و حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی ۵ هزار و ۲۸۳ رأی در استان کسب کردند.

وی ادامه داد: تعرفه‌های رأی گیری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده است و با تأیید صحت مرحله اول انتخابات توسط شورای محترم نگهبان، فعالیت تبلیغاتی مجدد نامزدهای راه یافته به مرحله دوم تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری مجاز خواهد بود.

رضانیا تصریح کرد: هیچ تخلف انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده در روند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان نداشتیم.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار