| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

خرید ۳۰ میلیاردی استقلال را بشناسید/ عکس

استقلال در کنار دروازه‌بان، با یک وینگر ۲۸ ساله بوسنیایی هم قرارداد امضا کرده است.

خرید ۳۰ میلیاردی استقلال را بشناسید/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، چند روز پیش بود که خبر امضای قرارداد استقلال با ودران کیوسفسکی سنگربان بوسنیایی شاغل در لیگ مقدونیه را منتشر کردیم. هواداران هم در فضای مجازی چندان از این موضوع که احتمالا منتج به کنار گذاشتن حسین حسینی خواهد شد، استقبال نکردند. خود باشگاه هنوز به این خرید جدید هیچ واکنشی نشان نداده اما احتمالا استقلالی‌ها از اینکه بدانند تیمشان یک بازیکن بوسنیایی دیگر هم به خدمت گرفته، چندان خوشحال نخواهند شد!

پیش‌تر درباره اینکه نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یک خرید دیگر به جز گلر از اروپای شرقی خواهد داشت، نوشته بودیم و پیگیری‌ها نشان می‌دهد این بازیکن در پست وینگر بازی می‌کند. آلمدین زیلیکیچ بازیکن ۲۸ ساله اهل بوسنی و هرزگووین، همان بازیکن مدنظر آبی‌هاست که گویا او هم قراردادش را با این تیم امضا کرده است. کسی که در سوابقش، بازی‌ در لیگ‌های اسلوونی و کرواسی هم به چشم می‌خورد ولی هیچگاه در تیم مطرحی بازی نکرده است.

این وینگر ۲۸ ساله که خلاف هموطن گلرش سه بازی ملی هم در کارنامه دارد، فصل گذشته در ۱۵ مسابقه برای تیم سارایوو بوسنی به میدان رفت و ۳ گل و دو پاس گل، ماحصل کار زیلیکیچ بود. ضمن اینکه سارایوو هم در لیگ ۱۳ تیمی بوسنی به مقامی بهتر از چهارمی نرسید. وی یک بازی بدون تاثیر در جام حذفی هم داشته ولی آمارش در مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا خوب بوده؛ جایی که البته با وجود یک گل و یک پاس گل زیلیکیچ در دو مسابقه، تیمش نتوانست به دور گروهی رقابت‌ها برسد. قرارداد آلمدین که به جز سمت چپ خط حمله در نقطه دیگری از زمین توانایی بازی ندارد، در انتهای فصل اخیر به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد به استقلال خواهد پیوست.

آمار کلی بازیکن بوسنیایی در فصل گذشته، تنها ۴ گل زده و ۳ پاس گل را نشان می‌دهد که برای جذب بازیکنی که در ترانسفرمارکت ارزشی ۴۵۰ هزار یورویی (حدود ۳۰ میلیارد تومان با قیمت روز ارز) دارد و در صورت آمدن به ایران هزینه‌های جاری اقامت و غیره هم به آن اضافه می‌شود، نامعقول خواهد بود.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار