| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

وضعیت پیچیده رامین رضائیان در سپاهان!

خلاف آنچه مطرح می‌شود رامین همچنان با سپاهان قرارداد دارد ولی شاید باشگاه او را نخواهد!

وضعیت پیچیده رامین رضائیان در سپاهان!

​به گزارش آرمان ملی آنلاین، رامین رضاییان یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات امسال است. مدافع گلزن سپاهان پس از فصل درخشانی که سپری کرد، با انتشار یک پست اینستاگرامی از این تیم و هوادارانش خداحافظی کرد. با این وجود پیگیری‌های خبرورزشی نشان می‌دهد رامین نه تنها با زردپوشان اصفهانی قرارداد دارد، بلکه بند فسخی هم برای آن درنظر گرفته شده که فقط برای تیم‌های خارجی قابل فعال شدن است.

در این شرایط بد نیست بدانید رامین رضاییان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل اخیر لیگ برتر، حتی در سپاهان هم پایگاه مستحکمی ندارد و با وجود داشتن قرارداد احتمال جدایی‌اش از تیم وجود دارد. اخلاق خاص این مدافع باتجربه که پیش از این هم کار دستش داده، سبب شده اختلافاتی با هم تیمی‌هایش ایجاد شود. رضاییان با توجه به کیفیت فنی و سابقه ملی‌اش، دوست دارد طرف مشورت سرمربی تیم باشد و به او کمی بیش از بقیه بها داده شود. منتهی به دلیل سابقه اندک او در اصفهان، ژوزه مورایس بیشتر با کاپیتان‌هایش خو گرفته و همین موضوع سبب بروز تنشی خفیف در جو تیم شد.

مورایس هم که پایبند به اصول خاصی است، بابت این اخلاق رضاییان بی میل نیست او با آوردن یک پیشنهاد خارجی تیم را ترک کند تا اتمسفر ترکیبش یکدست‌تر شود. با توجه به عقبه رامین در پرسپولیس و دو مرتبه جدایی‌اش از جمع سرخپوشان که به دلایلی مشابه رخ داده بود، هیچ بعید نیست رفتار این مدافع 34 ساله منتج به جدایی وی از یک تیم ایرانی دیگر شود. هرچند کیفیت فنی او قابل انکار نیست اما اگر رضاییان از سپاهان جدا شد، دلیل آن را بدانید!

رامین رضاییان در قرارداد خود با سپاهان یک بند فسخ چند صد هزار دلاری هم دارد که خلاف بند فسخ توافقی و غیر رسمی فرشاد احمدزاده، در سازمان لیگ ثبت شده و رامین می تواند با استناد به آن، از سپاهان جدا شود، البته فقط در صورتی که به تیم خارجی برود. این بند فسخ فقط در صورت داشتن پیشنهاد خارجی فعال می شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار