شهردار منطقه۱۲ در برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد(۱۱۱):
ارتباط مستقیم با شهروندان ؛ ارتقای کیفیت زندگی شهری
شهردار منطقه۱۲ در برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد گفت : ارتباط مستقیم با شهروندان موجب کاهش فاصله مردم با مدیران شهری شده که ضمن اشراف به درخواست ها، انتظارات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، در راستای ارتقای کیفیت موثر محیط زیست شهری ساکنان فهیم و اصیل منطقه ۱۲ گام موثری نیز برداشته خواهد شد.
به گزارش روابطعمومی شهرداری منطقه۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی حاشیه برنامه ارتباط در مردمی سامانه سامد (۱۱۱) که با حضور جمعی از معاونان و مدیران درمحل اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران برگزار شد، گفت: در برنامه ارتباط مردمی امروز ، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان که بیشتر حول محور خدمات شهری و فنی و عمران بود در دستور کار حوزه های ذیربط قرار گرفت.
وی افزود: در این برنامه همچنین شهروندان ضمن بیان انتقاداتی در حوزه شهری، از اجرای اقدامات خوبی مانند آسفالت مکانیزه ، تبدیل نهر به کانیو و..نیز از مدیریت شهری قدردانی کردند.
وحید رضا انارکی محمدی با بیان اینکه روزهای دوشنبه هر هفته پاسخگوی شهروندان در جلسه ملاقات مردمی هستیم، تصریح کرد: در همه مساجد حضور پیدا کردیم و در جریان دغدغه های شهروندان قرار گرفتیم و در حال حاضر نیز این جلسات در مساجد شاخص و محوری ادامه دارد.
سامانه ۱۱۱ به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت، میزبان وحیدرضاانارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این منطقه بود.
ارسال نظر