| کد مطلب: ۱۱۳۶۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

شهردار منطقه۱۲ در برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد(۱۱۱):

ارتباط مستقیم با شهروندان ؛ ارتقای کیفیت زندگی شهری

شهردار منطقه۱۲ در برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد گفت : ارتباط مستقیم با شهروندان موجب کاهش فاصله مردم با مدیران شهری شده که ضمن اشراف به درخواست ها، انتظارات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، در راستای ارتقای کیفیت موثر محیط زیست شهری ساکنان فهیم و اصیل منطقه ۱۲ گام موثری نیز برداشته خواهد شد.

ارتباط مستقیم با شهروندان ؛ ارتقای کیفیت زندگی  شهری

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی حاشیه برنامه ارتباط  در مردمی سامانه سامد (۱۱۱) که با حضور جمعی از معاونان و مدیران درمحل اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران برگزار شد، گفت: در برنامه ارتباط مردمی امروز ، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان که بیشتر حول محور خدمات شهری و فنی و عمران بود در دستور کار حوزه های ذیربط قرار گرفت.

وی افزود: در این برنامه همچنین شهروندان ضمن بیان انتقاداتی در حوزه شهری، از اجرای اقدامات خوبی مانند آسفالت مکانیزه ، تبدیل نهر به کانیو و..نیز از مدیریت شهری قدردانی کردند.

وحید رضا انارکی محمدی  با بیان اینکه روزهای دوشنبه هر هفته پاسخگوی شهروندان در جلسه ملاقات مردمی هستیم، تصریح کرد: در همه مساجد حضور پیدا کردیم و در جریان دغدغه های شهروندان قرار گرفتیم و در حال حاضر نیز این جلسات در مساجد شاخص و محوری ادامه دارد.

 سامانه ۱۱۱ به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت، میزبان وحیدرضاانارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این منطقه بود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار