| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

شهردار منطقه ۱۲در جلسه شورای معاونان ومدیران:

استفاده بهینه از فرصت قرارخدمت برای بهره مندی از ظرفیت‌های منطقه۱۲

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه شورای معاونان و مدیران این منطقه ضمن بررسی اقدامات و پروژه های اجرایی معاونت ها، بر اهمیت استفاده از فرصت قرار خدمت پیش رو برای حل چالش ها و استفاده از ظرفیت های منطقه تاکید کرد.

استفاده بهینه از فرصت قرارخدمت برای بهره مندی از ظرفیت‌های منطقه۱۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه با حضور شهردار، مشاوران، معاونین، شهرداران نواحی و روسای ادارات مستقل به منظور بررسی عملکرد معاونت ها و نواحی و هماهنگی اقدامات برای طرح قرار خدمت با حضور شهردار تهران برگزار شد.

در این جلسه، وحیدرضا انارکی محمدی شهردارمنطقه ۱۲ با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات در بازدیدها از سطح محلات منطقه  و جلسه شورای مدیران ابراز داشت: همفکری و همدلی در میان بخش های مختلف مجموعه موجب هم افزایی در پیشبرد اهداف و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان می شود و با توجه به بازدید های میدانی و برگزاری جلسات شورای مدیران می طلبد تا برنامه ریزی های مناسب در حوزه های مختلف داشته باشیم تا بتوانیم گامی در راستای تحقق اهداف عالیه شهرداری تهران داشته باشیم.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه با اشاره به اهمیت هماهنگی معاونت ها وحوزه های ذیربط با ستادخود، بر ارائه کارویژه های ملموس با تعداد کم اما کیفیت بالا در قرار خدمت پیشرو تاکید کرد.

مشارکت در حوزه اجتماعی و استفاده از مشارکت های مردمی، اجرای خط کشی های جدید بر معابر تازه آسفالت شده، انعکاس اقدامات مدیریت شهری به مردم و تملک چهار زمین برای گسترش فضای سبز و احداث پارکینگ از جمله مواردی بود که شهردار منطقه۱۲ در دستور کار مدیران ذیربط قرار داد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار