| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

نماینده مجلس:

با افتخار همراه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و پیگیر دغدغه‌های صنف فاوا خواهم بود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در سخنانی بیان کرد: در نطق‌هایم در مجلس شورای اسلامی درباره دغدغه‌ها و چالش‌های کسب و کارها حرف زده‌ام.

با افتخار همراه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و پیگیر دغدغه‌های صنف فاوا خواهم بود

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در سومین مراسم گرامیداشت روز فناوری اطلاعات، ضمن تبریک روز فناوری اطلاعات و تقدیر از همه کسانی که کسب و کارهای مجازی خود را در خدمت انتخابات و کاندیداهای ریاست جمهوری قرار دادند، خاطرنشان کرد که به احترام آنها به عنوان نماینده مجلس به وظیفه خود در امر نظارت و مطالبه‌گری با دقت عمل خواهد کرد و پاسدار حقوق آنها خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده در کارگروهی که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تشکیل خواهد داد با افتخار در خدمت خواهم بود. چنانکه در نطق‌های خودم در مجلس شورای اسلامی درباره دغدغه‌ها و چالش‌های کسب و کارها حرف زده‌ام.

رضا حاجی پور در پایان در پاسخ به پرسش مجری مراسم در مورد فیلترینگ که مطالبه اصلی کسب و کارهای اینترنتی است، گفت: ما در کنار این عزیزان بوده‌ایم و خواهیم بود و مطالبه‌گری در این راستا داشته‌ایم. اکنون نیز به دنبال افزایش پهنای باند هستیم.

سومین مراسم گرامیداشت روز فناوری اطلاعات به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، شانزدهم مردادماه با حضور مقامات دولتی و حاکمیتی، فعالان صنفی و اصحاب رسانه در مرکز همایش های نورالرضا در تهران برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار