| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

درآمد کریستیانو رونالدو از یوتیوب چقدر است؟

کریستیانو رونالدو تبدیل به ستاره یوتیوب شده و با هجوم کاربران به کانال او، درآمد هنگفتی به سمت این اسطوره پرتغالی سرازیر خواهد شد.

درآمد کریستیانو رونالدو از یوتیوب چقدر است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کریستیانو رونالدو با قراردادی پرسود در النصر عربستان سعودی بازی می‌کند و با معاملات اسپانسرشیپی که دارد در صدر فهرست ثروتمندترین ورزشکاران فوربس قرار گرفته است. این فوق‌ستاره تعداد بی‌شماری هوادار دارد و با ۶۳۷ میلیون فالوئر در اینستاگرام رکورد بیشترین تعداد فالوئر را به خود اختصاص داده است. و حالا CR7 پا به دنیای یوتیوب گذاشته تا در این پلتفرم نیز ثابت کند که چه کسی پرطرفدارتر است.

کانال UR Cristiano او با عبور از مرز ۱ میلیون مشترک در کمتر از ۹۰ دقیقه رکورد تاریخ یوتیوب را شکست. او در عرض چند روز به ۳۹.۲ میلیون مشترک در این پلتفرم رسیده و طبیعتا درآمدی هنگفت از این طریق به حساب‌های بانکی او سرازیر خواهد شد.

طبق گزارش Thinkific، افرادی که در یوتیوب به تولید محتوا مشغولند به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید بین ۲ تا ۱۲ دلار درآمد دارند. تبلیغ‌کنندگان به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید، نرخ تعیین‌شده‌ای را به پلتفرم می‌پردازند، که یوتیوب ۴۵ درصد از درآمد تبلیغات را نزد خود نگه می‌دارد و سازندگان ۵۵ درصد دیگر را دریافت می‌کنند.

حالا با احتساب میلیون‌ها بازدیدی که هر کدام از ویدیوهای رونالدو در یوتیوب خواهند داشت، درآمد این فوق‌ستاره را حساب کنید تا مغزتان سوت بکشد.

بیشترین تعداد مشترکین در یوتیوب متعلق به کانال Mr Beast است که ویدیوهایش بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید دارند و می‌تواند تا ۵ میلیون دلار در ماه تنها از طریق تبلیغات به دست آورد. احتمالا بزرگترین رقیب رونالدو در این پلتفرم هم همین کانال خواهد بود، یا بهتر بگوییم، احتمالا Mr Beast با بزرگترین رقیبش در یوتیوب مواجه شده و زین پس باید با CR7 در رقابت باشد.

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار