| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

شرکت وثوق تکمیل کننده زنجیره مالی بانک ملت

گردهمایی شرکت وثوق با محوریت مدیران منتخب شعب ناحیه بانک یک بانک ملت در سالن همایش‌های ساختمان مرکزی این بانک با موضوع هم اندیشی و توسعه زنجیره خدمات از طریق خدمات معتمد مالیاتی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد بانک ملت، اعضای هیئت مدیره وثوق، سرپرست هلدینگ بهسازان فردا، مدیران عامل شرکت‌های به پرداخت و سیستم یاس ارغوانی برگزار شد.

شرکت وثوق تکمیل کننده زنجیره مالی بانک ملت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی وثوق، در ابتدای این همایش سرپیری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت وثوق با اشاره به روند کلی قانون پایانه‌های فروش و سامانه مودیان مالیاتی و وظایف شرکت‌های معتمد به مدیران منتخب شعب ناحیه یک بانک ملت گفت: شرکت‌های معتمد موظف هستند خدمات و شرایطی را مهیا کنند تا تمامی مودیان بتوانند اطلاعات خود را به سامانه مودیان ارسال کنند و خوشبختانه توانسته‌ایم بسترهای لازم برای اجرای قانون را با بهترین کیفیت آماده‌ کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت وثوق تمامی ابزارهای لازم از جمله سامانه تحت وب، نرم‌افزار تلفن همراه، کارتخوان و سرویس‌های رابط کاربری را در جهت تسریع خدمت رسانی به مودیان در اختیار دارد گفت: در صورتی که مودیان صورت حساب خود را از طریق شرکت معتمد مالیاتی وثوق ارسال کنند از هرگونه جریمه مالیاتی مصون خواهند شد.

 در ادامه سرپیری روش‌های مختلف ارسال صورت حساب به سامانه مودیان با استفاده از سامانه وثوق من، کارتخوان، نرم‌افزار موبایل، وب سرویس و تامین کنندگان نرم افزارهای مالی صورت حساب‌های الکترونیکی توسط شرکت وثوق  را تشریح  نمود.

فرشید فرخ‌نژاد مدیرعامل بانک ملت توسعه خدمات غیر حضوری در زنجیره بانک ملت را به عنوان دغدغه اصلی خود عنوان کرد و افزود: بانک ملت ضمن حمایت از نوآوری های جدید همانگونه که تا کنون از شرکت وثوق حمایت شده است در ادامه نیز با قدرت ادامه خواهد داشت داد. وی در ادامه سخنان خود استفاده از ابزارهای روز دنیا در بانک ملت را یادآور شد و اظهار کرد: ارائه خدمات باید همراه با رضایت مشتریان باشد تا بتوان بهترین عکس العمل را نسبت به رقبا داشته باشیم.

هادی سپانلو معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و تحول بانک ملت، محسن شجاع معاون مدیرعامل ناظر بر مشتریان بانکداری شرکتی و شعب ناحیه یک بانک ملت، سید محمدحسین محمودی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت و محمدمهدی تقی پور مدیرعامل به پرداخت ملت از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار