| کد مطلب: ۱۱۳۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

داگز فردا شب لیست می شود/ زمان برداشت و قیمت برای ایرانی‌ها

بازی تلگرامی داگز (DOGS) در طی هفته‌های اخیر به یکی از پرحاشیه‌ترین و پرطرفدارترین پروژه‌های کریپتویی تبدیل شده است. اکنون دیگر فرصتی برای جمع‌آوری توکن‌های این بازی وجود ندارد؛ اما افرادی که در ربات داگز فعالیت کرده‌اند، می‌خواهند تاریخ لیست شدن آن را بدانند. نقطه قوت این بازی این است که برخلاف همستر کامبت، فاصله راه‌اندازی تا لیست شدن آن بسیار کوتاه است.

داگز فردا شب لیست می شود/ زمان برداشت و قیمت برای ایرانی‌ها

​به گزارش آرمان ملی آنلاین، بازی داگز که در تاریخ ۱۳ تیر منتشر شد، تقریبا یک ماه و نیم فعال بود و نهایتا تیم توسعه‌دهنده آن اعلام کردند که توکن داگز در تاریخ ۳۰ مرداد لیست خواهد شد. با این حال، برخلاف انتظارات کاربران، این اتفاق در تاریخ مقرر رخ نداد و تاریخ جدیدی از سوی این بازی اعلام شد.

در تاریخ ۲۸ مرداد، کامیونیتی داگز پستی منتشر کرد و در آن اعلام کرد تعداد زیادی از کاربران، یعنی ۶ میلیون نفر، درخواست برداشت مستقیم توکن‌های داگز خود به صرافی‌ها و کیف پول تلگرام را ثبت کرده‌اند. این حجم از تقاضا بی‌سابقه بوده است و به گفته‌ تیم توسعه‌دهنده، تصمیم گرفته شد که گزینه‌های بیشتری برای برداشت فراهم شود و مدت زمان کلیم (Claim) کردن تمدید شود تا تمامی کاربران فرصت کافی برای انجام این کار را داشته باشند. برای اطلاع از توکنومیکس این ارز دیجیتال، به این مطلب مراجعه کنید.

این اتفاق یک‌بار دیگر هم تکرار شد و با انتشار خبر اضافه شدن داگز به لانچ پول بایننس، لیست شدن این توکن دوباره به تعویق افتاد. این‌بار در تاریخ ۳۰ مرداد بود که داگز به عدد ۸ میلیون کاربر تاییدشده‌ای اشاره کرد که می‌خواهند توکن‌های خود را مستقیما به کیف پول تلگرام یا صرافی‌های متمرکز واریز کنند. با اضافه شدن گزینه‌های دیگر به بخش کلیم (منظور صرافی بایننس است)، این نگرانی برای کاربران وجود داشت که زمان کافی برای برداشت توکن‌های خود نداشته باشند. به همین خاطر، توسعه‌دهندگان این بازی تصمیم به تعویق مجدد گرفتند.

بر اساس بیانیه‌ منتشر‌شده، برنامه زمانی جدید به این شکل اعلام شد:

 انتقال توکن به صرافی‌ها و کیف پول تلگرام تا ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲ شهریور قابل انجام خواهد بود و انتقال به کیف پول‌های غیر حضانتی از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز ۵ شهریور آغاز خواهد شد. همچنین، لیست شدن و شروع معاملات در صرافی‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ همان روز امکان‌پذیر خواهد بود.

 این تغییرات، باعث شد که بسیاری از نگرانی‌ها برطرف شود؛ زیرا دلایل تأخیر نشان از استقبال بی‌نظیر کاربران از این پروژه دارد. همچنین، ممکن است این اقدام از طرف تیم داگز به عنوان یک حرکت استراتژیک و با هدف قدرت‌نمایی در مقابل رقبای خود بوده باشد. این پروژه اکنون با انتظارات بالاتری از سوی کاربران مواجه شده است و باید دید که آیا می‌تواند این انتظارات را برآورده کند یا خیر.

زمان برداشت برای ایرانی‌ها

می‌دانیم که انتقال توکن‌های داگز به کیف پول تلگرام و صرافی‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی مقدور نیست. از این رو کاربران ایرانی که قصد داشتند توکن‌های خود را در تاریخ ۳۰ مرداد برداشت کنند، اکنون باید این کار را در روز دوشنبه ۵ شهریور انجام دهند. 

قیمت داگز در بازار پیش از عرضه صرافی گیت حدود ۰.۰۰۱۶ دلار (معادل تقریبی ۹۰ تومان) است. این بازار به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا پیش از لیست شدن رسمی، قیمت توکن‌ها را تعیین کنند. با این حال به دلیل نوسانات زیاد، قیمت نهایی ممکن است پس از ورود به بازار اصلی با تغییرات زیادی همراه باشد. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار