| کد مطلب: ۱۱۳۲۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

شهردار منطقه۱۲ :

آماده سازی مسیر ۶/۵ کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین در منطقه ۱۲

شهردار منطقه۱۲ در نشست شورای معاونان ومدیران منطقه بر آماده سازی مسیر ۶ ونیم کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان شوش با میزبانی بیش از ۸۰۰ غرفه از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ؛ تاکید کرد.

آماده سازی مسیر ۶/۵ کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین در منطقه ۱۲

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی با بیان اینکه شش و نیم کیلومتر از مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین تهران در منطقه ۱۲ است، بر اجرای تمهیدات ویژه خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی  و اجتماعی  تاکید کرد وافزود:  به ترتیب بیش از ۸۰۰ غرفه در منطقه و ۱۴۰۰ غرفه در مسیر پیاده روی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود : مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) از میدان امام حسین (ع) تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود و مناطق ۷، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵،۱۶ و ۲۰ مناطق مرتبط با مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی هستند.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ضمن تقدیر از همه معاونت ها و شهرداران نواحی در اجرای طرح های نگهداشت و پروژه‌های مستمر و غیر مستمر، از دو معاونت خدمات شهری ، محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی منطقه و شهرداری ناحیه ۲  در راستای حضور فعال در برپایی موکب مضیف الحسین در میدان امام خمینی (ره) و اقدامات ویژه در نجف و کربلای معلی  در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه با اشاره به دو جلسه هماهنگی بازار و نشست ایمنی با حضور فرماندار تهران و مقامات امنیتی و ایمنی، موضوع ایمن سازی بازارتهران را بسیار ضروری دانست و پیگیری موارد مطرح شده در دو نشست اخیر را در دستور کار شهردار ناحیه ۳ قرار داد.

وی در ادامه با ارزیابی اقدامات مناسب معاونت های فنی و عمرانی و ترافیکی در منطقه ، دستوراتی در خصوص تسریع در پروژه های عمرانی و حل مشکل ترافیک محدوده بازار را به معاونان فنی و عمرانی و حمل ونقل و ترافیک منطقه ابلاغ کرد.

شهردار منطقه۱۲ تسریع در اجرای صدور احکام ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری منطقه۱۲ را نیز در دستور کار معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه قرار داد.

وحیدرضا انارکی محمدی تصریح کرد: اجرای پروژه های مستمر و غیر مستمر منطقه در کنار اطلاع رسانی مناسب و گسترده روابط‌عمومی در معابر منطقه ۱۲ جلوه بیشتری برای شهروندان و ذینفعان خواهد داشت .

در ادامه محمد رضا عربی رئیس اداره پایش منطقه  ۱۲ نیز گفت: منطقه ۱۲ با ۸۵ کد پروژه و پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصد رتبه چهارم ، ۴۷ پروژه احداثی و پیشرفت ۲۲ درصد رتبه دهم ،۶۹ پروژه توسعه محله ای با پیشرفت ۶۸ درصد رتبه دوم و ۸۵ پروژه من شهردارم۲ با پیشرفت ۵۰ درصدی رتبه سوم بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران را تاکنون کسب کرده است.

در پایان فرزاد هنرور معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه گزارش عملکرد ۴ ماهه این معاونت وادارات زیرمجموعه آن را در قالب پاورپوینت ارائه کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار