| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت فولاد آلیاژی ایران:

اهمیت ایجاد تناسب بین کار و زندگی؛ تضمین بهره وری سازمان

همایش تعادل کار و زندگی باهدف ارتقای مهارت‌های ارتباطی زوجین و در راستای تحکیم بینان خانواده برگزار شد.

اهمیت ایجاد تناسب بین کار و زندگی؛ تضمین بهره وری سازمان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران ، سومین سمینار تعادل کار و زندگی روز چهارشنبه مورخ 10 مرداد‌ماه توسط واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد آلیاژی ایران و با حضور مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت و با دعوت از سرکار خانم دکتر تبریزی مهر (روان‌شناس و مدرس حوزه خانواده) در محل مرکز همایش‌های مجتمع فرهنگی غدیر یزد برگزار شد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن عرض خیرمقدم به کارکنان سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر شرکت و همسران آنها و تشکر از مدیرعامل شرکت جهت حمایت از برگزاری سمینارهای خانواده، گفت: ایجاد تعادل بین کار و زندگی خیلی مهم است، چون نه تنها روی کیفیت زندگی‌ کارکنان تأثیر دارد، بلکه روی کیفیت کار و رضایت شغلی‌ کارکنان نیز  هم اثرگذار است و نتیجه آن بهره‌وری کارکنان و سازمان خواهد بود.

عباس استادی با تأکید بر اهمیت آموزش های حوزه خانواده، ادامه داد: در بهره‌وری، عوامل مختلفی تأثیر دارند که یکی از مهم‌ترین آنها ظرفیت‌سازی برای خانواده از طریق ایجاد تعادل بین کار و زندگی است. مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت فولاد آلیاژی ایران به این موضوع اشاره کرد که با افزایش ساعات کاری، خیلی از ما با مشکلاتی مثل فشار کاری زیاد و سختی در جداسازی زمان کار و زندگی شخصی روبرو هستیم. این مسائل می‌تواند باعث استرس و خستگی شده و کیفیت زندگی‌ را پایین آورد. اما اگر اطلاعات و آگاهی لازم رو داشته باشیم، می‌توانیم به راحتی این تعادل رو بین زندگی شخصی و کار خود برقرار کنیم.

عباس استادی در پایان ضمن ادامه‌دار بودن این قبیل آموزش‌های طراحی شده توسط واحد آموزش و توسعه منابع انسانی، ویژه خانواده بزرگ فولاد آلیاژی، جهت ارزش قائل شدن به زندگی شخصی و ایجاد محیط کاری سالم، در راستای رشد فردی و شغلی تأکید کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار