| کد مطلب: ۱۱۲۹۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام فولاد کویر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام فولاد کویر برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام فولاد کویر برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ارتباطات فولاد کویر، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (سهامی عام) با حضور اعضای هیأت مدیره، نماینده حسابرس و بازرس قانونی شرکت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از سهامداران این مجتمع در محل هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، پیام اعضای هیات مدیره مجتمع فولاد کویر توسط دکتر حسین زاده، دبیر مجمع و رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر قرائت شد.

دکتر حسین زاده اظهار داشت: این مجتمع در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۶۲۹ هزار تن انواع محصولات فولادی شامل ۳۶۴,۸۸۸ تن میلگرد شاخه  و ۲۶۴,۱۴۸ تن کلاف های صنعتی تولید کرده است.

وی به دستیابی به در آمد عملیاتی ۱۵۰هزار و ۴۱۷ میلیارد ریالی فولاد کویر اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد از محصولات این شرکت به میزان  ۳۰۵ هزار تن در سال گذشته به خارج از کشور صادر شده است.

وی سود عملیاتی مجتمع فولاد کویر در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ را بالغ بر۱۳ هزار و ۳۳ میلیارد ریال، سود خالص این شرکت را بالغ بر ۱۳هزار و  ۳۱۷میلیارد ریال و سود هر سهم (EPS) را معادل ۲۵۵ ریال ذکر کرد.

حسین زاده قـرار گرفتــن مجتـمع فـولاد کـویـر  در لیست ۱۰۰ شرکت برتر کشور (۱۰۰IMI)، کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی و ممتاز استانی طی پنج سال متوالی، کسب نشان صنعت سبز استان، کارفرمای سلامت محور استان در سال ۱۴۰۲ و انتخاب به عنوان شرکت برتر حوزه مسئولیت اجتماعی  استان اصفهان را از جمله افتخارات و رتبه های برتر کسب شده این مجتمع در سال ۱۴۰۲ ذکر کرد.

وی در ادامه به عملیات اجرائی طرح تولید سالیانه ۸۰۰ هزار تن، بیلت و بلوم فولادی آلیاژی مجتمع فولاد کویر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته، این پروژه بصورت کلی تا کنون ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استماع گزارش هئیت مدیره ، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تصویب صورتهای مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر الانتشار، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سهام سال مالی ۱۴۰۲ و تعیین پاداش هیئت مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستور کار این مجمع بود که مفاد آن با رای سهامداران به تصویب رسید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار